בקרוב: פרויקט פינוי-בינוי בקדימה בהיקף 300 מיליון שקל

מדובר במתחם של 3 בניינים ישנים ברחוב יוספטל ביישוב הכוללים דירות קטנות בנות 2 חדרים ■ המתחם ייהרס ובמקומו יוקמו 10 בניינים חדשים ■ שלב א' יחול עוד כשנה

התקדמות בפרויקט פינוי בינוי ביישוב קדימה צורן. חברת TOP במרחבי השרון מקבוצת גדי מחלוף מדווחת היום כי החתימה 90% מדיירי 72 הדירות ברחוב יוספטל ביישוב לקראת ביצוע פרויקט פינוי בינויי. מדובר במתחם של 3 בניינים ישנים הכוללים דירות קטנות בנות 2 חדרים.

במסגרת הפרויקט ייהרס המתחם הקיים הכולל 72 יח"ד ובמקומו יוקמו 10 בניינים חדשים בני 4,6, ו-8 קומות שיכללו כ-240 יח"ד חדשות בתמהיל של דירות 4,5 חדרים, דירות גן ופנטהוזים. נכון להיום, קיימת תב"ע מאושרת אותה קידמה המועצה כאשר המתחם עצמו הוכרז כמתאים לביצוע פינוי בינויי כבר לפני למעלה מעשור.

החברה מעריכה כי שלב א' של הפרויקט יחל עוד כשנה, וסיום בניית הפרויקט כולו צפוי בעוד כ- 5 שנים. "התוכנית בתוקף שזה יתרון אדיר ואנחנו עומדים בפני הגשה למקומית", סיפר היום ל"גלובס" גדי מחלוף, "אנחנו עובדים על הפרויקט 8 חודשים ומתנהלים באופן ישיר מול הדיירים". במתחם היום קיימות דירות 2 חדרים בגדלים של 38 מ"ר ו-46 מ"ר ועל פי ההסכם שנחתם על הדיירים, בעלי הדירות הקטנות יותר יקבלו דירת 4 חדרים חדשה בגודל של 95 מ"ר ודיירי הדירות הגדולות יותר ייקבלו דירות 4 חדרים בגודל של 104 מ"ר.

על פי אומדני החברה, דירות 5 חדרים בפרויקט בשטח של 120 מ"ר עם מרפשת של 12 מ"ר יימכרו בעבור כ-1.6 מיליון שקל, דירות גן בשטח של 120 מ"ר עם גינה של 150 מ"ר יימכרו במחיר 1.85 מיליון שקל ודירות הפנטהאוז בשטח של 154 מ"ר עם מרפסת של 75 מ"ר יימכרו במחיר של 2.2 מיליון שקל. להערכת החברה, מדובר בפרויקט בשווי של כ-300 מיליון שקל.

ראש מועצת קדימה - צורן, יצחק גולברי אמר היום כי: "מדובר בתוכנית שרק יושבת על המדף וצריך להוריד אותה ולבצע. את קידום התוכנית התחיל ראש המועצה הקודם ואני המשכתי. עכשיו הגיע זמנם של הדיירים להחליט מי יבצע את הפרויקט". עוד אמר גולברי כי: "פרויקט הפינוי - בינוי יחזק את היישוב ויאפשר לזוגות צעירים להינות מיתרונות המיקום, השקט ואיכות החיים שמציע היישוב קדימה. במקביל, יוכלו התושבים הותיקים ליהנות מדירות משודרגות ומהפיתוח הסביבתי של הפרויקט".