השיחה: מי הגיעו לבת-המצווה של הנכדה של יעל ורמי אונגר?

וגם: מי ביקרו בתערוכה הפרובוקטיבית שאירחה רז'ין גנזי? ■ ובכמה נמכר דייט עם נמרוד ניר?

המשחק של מרגלית

ביום שישי בצהריים הגיעו אנשי עסקים וחברים לפרגן לאראל מרגלית, מייסד קרן JVP, ולחברת funtactix שבבעלות הקרן, שחגגו חתימת הסכם עם אולפני הקולנוע פאראמונט. האירוע התקיים בסינמה סיטי בגלילות וכלל הקרנה של הסרט "רנגו", שעבורו פיתחה החברה הישראלית את משחק הרשת.

יובל רבין, אראל מרגלית, חתימת הסכם עם אולפני הקולנוע פאראמונט / צלם רואי קטלן
 יובל רבין, אראל מרגלית, חתימת הסכם עם אולפני הקולנוע פאראמונט / צלם רואי קטלן

יובל רבין ואראל מרגלית

השתתפו: ירון לייפנברג מנכ"ל funtactix, דדי צוקר, יובל רבין, רונן טוב מנכ"ל פסגות הנכנס ועוד.

חייצ'יק למצוות

ביום שישי בערב, בגני התערוכה, לי חייצ'יק, בתם של טל ואורי ונכדתם של יעל ורמי אונגר, חגגה את בת-המצווה. טרמפולינות הוצבו לשימושם של חבריה לכיתה כשברקע הזמר אברהם טל שעשה שמח. ניצחה על ההפקה מקרוב - טלי יעקבי.

טדי שגיא, יעל נזרי, בת מצווה ללי חייצ'יק / צלם אביב חופי
 טדי שגיא, יעל נזרי, בת מצווה ללי חייצ'יק / צלם אביב חופי

יעל נזרי וטדי שגיא

נשנשו ממטעמי פול אסנהיים: עידן ובתיה עופר, מיכל ודוד פורר, דודי ויסמן, אליעזר וטובה פישמן, טדי שגיא ויעל נזרי, ויויאן וזקי רכיב, יאיר המבורגר, נתן חץ, אורה ואיתן סטיבה, אלפרד וחוה אקירוב, גד סומך, עידן ובתיה עופר, אילן שילוח ועוד.

ונילה סקס אצל גנזי

ביום חמישי בערב אירחה המעצבת רז'ין גנזי, בבית העיצוב רוז'ין בתל-אביב, את התערוכה "ונילה סקס" לאומנות ה"פטיש". גם מזג האוויר הסוער לא מנע מהאורחים הרבים להגיע ולצפות מקרוב ביצירות הפרובוקטיביות.

רוני פורר, רג'ין גנזי, תערוכה
 רוני פורר, רג'ין גנזי, תערוכה

רוני פורר ורז'ין גנזי

התעטפו במעיל חם והגיעו: יואב ודגנית חרל"פ, עירית שטראוס, ג'ודי שלום ניר מוזס, רוני פורר, משה ורותי קסטיאל, עמוס שוקן, הרצל חבס, עופר ורווית נמרודי, רני והילה רהב, מיקי תירוש, אבי מיכאלי, רון לוין, אלינור קופלר ועוד.

דנה מאור מציגה

ביום רביעי, במתחם הבורסה, מקינזי חשפה לראשונה את E-conomy.co.il - מחקר על כלכלת האינטרנט בישראל, שמימנה גוגל כחלק מפרויקט עולמי. המארחת, דנה מאור, מנהלת מקינזי ישראל. הקשיב והפנים, אורח הכבוד, שר האוצר יובל שטייניץ.

יובל שטייניץ, דנה מאור, מחקר על כלכלת האינטרנט בישראל / צלם אביב חופי
 יובל שטייניץ, דנה מאור, מחקר על כלכלת האינטרנט בישראל / צלם אביב חופי

יובל שטייניץ ודנה מאור

עוד הגיעו: ד"ר קארלו ד'סארו ביונדו, סגן נשיא גוגל דרום ומזרח אירופה, המזרח התיכון ואפריקה, מאיר ברנד, מאיר ניסנסון, אבי גבאי, רון אילון, ניר למפרט, אילן ישועה, חיים שני, פרופ' אשר טישלר, דיקאן הפקולטה למנהל עסקים באוניברסיטת תל-אביב שליווה את המחקר, יאיר המבורגר, אסתר לבנון, איתן בן-אליהו, רון לובש, אריק כרמון ועוד.

ניר נמכר

אמש (מוצ"ש), במתחם 70 פילים בתל-אביב, נערכה מכירה פומבית של דייטים עם רווקים נחשקים שהכנסותיה קודש לאלו"ט. הכניסה הותרה לנשים בלבד. נמרוד ניר, המנכ"ל והבעלים של "דה בריף" שבר את שיא המכירות כאשר דייט איתו לארוחת ערב במסעדת קנטינה נרכש על-ידי צעירה בלונדינית בת 24 מארה"ב במחיר של 2,500 שקל. האם ג'ודי הגיעה על תקן קהל, מלווה בחברותיה ומלאת גאווה על הירתמות הבן למטרה החשובה. בין הנרתמים: נדב גלאון, בנה של זהבה גלאון, וטל האריס, מנכ"ל תנועת "קול אחד - OneVoice" בישראל.

הסטטוסים שלהם:

Yael Almog מתעוררת בשבת למציאות מרה ולב בוכה על המשפחה שאבדה בפיגוע באיתמר

Sefi Shaked חושב כי לאחרונה המציאות היא סרט האסונות הגדול ביותר