הטיפ היומי: מניית אופנה שכדאי להכניס לתיק ההשקעות

ברקליס: לואי ויטון תציג תשואת יתר על השוק ותגיע לשער של 135 אירו

קבוצת מוצרי היוקרה הצרפתי LVMH, המוכרת יותר כלואי ויטון (סימול בפריז: MC:FP), מחזיקה פורטפוליו רחב של מעל 60 מותגים יוקרתיים, ומעל 2,500 חנויות ברחבי העולם. היא עושה באמצעות חמש החטיבות העסקיות שלה: יינות ומשקאות; בשמים וקוסמטיקה; אופנה ומוצרי עור; שעונים ותכשיטים; וחנויות יוקרה.

הקבוצה מוכרת מותגים ידועים ויוקרתיים כגון: שמפניה מוא ושנדון, קוניאק הנסי, כריסטיאן דיור, ג'יבנשי, לואי ויטון, דונה קארן, קנזו, פנדי, מארק ג'ייקובס וטאג האוור.

בשבוע שעבר הודיעה קבוצת לואי ויטון על רכישת חברת התכשיטים האיטלקית בולגרי בהיקף של 4.3 מיליארד אירו - המשקף מכפיל רווח גבוה של כ-45 על רווחי בולגרי ב-2011. להערכתנו, העסקה תביא לירידה של כ-1.5% ברווח הנקי למניה. אך במידה שבולגרי תגיע לרווחיות שולית של 15% ב-2011, וכך גם חטיבת השעונים של לואי ויטון, הדילול ברווחיות יהיה אפסי.

אם לוקחים בחשבון את היקף עסקת בולגרי מול גודלה של לואי ויטון, נראה כי הרכישה אינה צפויה להשפיע מהותית על הקבוצה. מבחינה אסטרטגית, אנו סבורים שבולגרי כמותג הוא איכותי ביותר, וייטיב עם לואי ויטון, שצפויה לייעל את פעילות בולגרי ולשפר את רווחיותו.

לואי ויטון זוכה על ידינו להמלצת "תשואת יתר" תחת מחיר יעד של 135 אירו, המשקף מכפיל רווח עתידי על רווחי 2011 (לאחר דילול) של 18.1 - בהשוואה למכפיל היסטורי ממוצע של 21-23.

* נכתב על ידי מחלקת המחקר של ברקליס קפיטל