השיחה: אמא יולי תמיר ואבא לוני רפאלי מפרגנים

מי הגיעו לפתיחה של הסניף החדש של RHUS OVATA? ■ מי בחרו בפריימרה להצגה "כי בנו בחרת"? ■ וגם: במה גאה רוני בר-און?

הדירקטוריות מתאגדות

בבורסה לניירות ערך התכנסו אתמול (ב') 200 דירקטוריות בחברות ציבוריות שונות, כדי לחנוך את הסניף הישראלי של ארגון ה-WCD המאגד דירקטוריות מכל העולם.

איילת נחמיאס ורבין, סבינה בירן, פתיחת הסניף הישראלי של ארגון ה-WCD / צלם אביב חופי
 איילת נחמיאס ורבין, סבינה בירן, פתיחת הסניף הישראלי של ארגון ה-WCD / צלם אביב חופי

איילת נחמיאס-ורבין וסבינה בירן

המארחים: עו"ד איילת נחמיאס-ורבין ורו"ח עדה רונן, יו"ריות משותפות של WCD ישראל, פירמת רו"ח KPMG ולהב. הגיעו לחגוג: טלי ירון-אלדר, פרופ' יוסף גרוס, חנה פריזן, רונית הראל בן זאב, סבינה בירן, אסתר אלדן, מיכל גאון-אביחי, פנינה שנהב ועוד.

בחרו בהבימה

תיאטרון הבימה קיים אמש פרמיירה חגיגית להצגה "כי בנו בחרת" מאת יוכי ברנדס, באולם בית החיל.

גליה ויהושע מאור, פרמיירה להצגה
 גליה ויהושע מאור, פרמיירה להצגה

גליה ויהושוע מאור

ארחו: מנכ"לי התיאטרון: אודליה פרידמן ובני צרפתי, ויו"ר אגודת ידידי הבימה ציפי רובין.

רחל תורג'מן, פרמיירה להצגה
 רחל תורג'מן, פרמיירה להצגה

רחל תורג'מן

בין האורחים: אורית אפרתי, אורלי דנקנר, אייבי ודליה נאמן, פיני רובין, אלי וחנה יונס, אלי זהר, גבי לסט, ליאורה ואלי לנדאו, נאוה ברק ושלום זינגר, דוד פורר, מוריאל מטלון, מיכה גייגר, נילי קריב, עליזה יפו, פיני כהן, שלמה להט, רחל תורג'מן, גליה ויהושוע מאור, אמנון רובינשטיין, דנה ויס, מושיק תאומים ויוסי ביילין. בתום ההצגה הוזמנו הצופים לקוקטייל גבינות ויין חגיגי.

רפאלי בקניון

מותג האופנה RHUS OVATA שבבעלותן המשותפת של כרמל רפאלי ומעצבות האופנה האחיות הדס ועינב צוקר, חגג אמש את השקת חנות המותג בקניון רמת-אביב. את החנות עיצבו המעצבים האדריכלים קרינה טולמן ופיליפ טומנאק.

דרורית ורטהיים, ליאורה עופר, השקת חנות המותג RHUS OVATA / צלם אלירן אביטל
 דרורית ורטהיים, ליאורה עופר, השקת חנות המותג RHUS OVATA / צלם אלירן אביטל

דרורית ורטהיים וליאורה עופר

הגיעו להשקה: אמה של רפאלי, יולי תמיר, כיום נשיאת שנקר בית-הספר הגבוה לעיצוב אופנה, ואביה לוני רפאלי עם רעייתו ליאורה עופר, משה רוזנבלום, ג'וי שוובל, ישראלה שטיר, אורית אפרתי, דרורית ורטהיים, מיכל המאירי, לאה פרץ פנינה רמון, אורי ביילין וגיל ביילין עם רעיותיהם, עירית קולבר, ניצה גנוסר, עו"ד הלנה ביילין, אבי מוסלר, אורי אבל, לימור ויזל ועוד.

עו"ד משפט וספורט

אל"מ (מיל.) יונתן לרנר, מהנהלת קבוצת הכדורסל הפועל אוסישקין תל-אביב, הגיע לאחרונה להרצות בפני עורכי הדין של משרד יגאל ארנון ושות' על הקשר בין משפט וספורט ועל ההיבטים המשפטיים של הקמת וניהול קבוצה ע"י אוהדיה. בין הלקוחות ה'ספורטיביים' של משרד יגאל ארנון ניתן למצוא גם את חברת נייקי וערוץ הספורט. יזמה את ההרצאה עו"ד רונית אמיר יניב, המטפלת בין היתר בענייני משפט וספורט במשרד, והיתה אחראית מטעם המשרד בשעתו על רכישת בית"ר ירושלים בידי איש העסקים גד זאבי.

פתאל משיק

שגריר ישראל בגרמניה, יהורם בן-זאב, ראשי הקהילה היהודית בברלין ובכירים מממשלת גרמניה, הגיעו לאירוע שערך דוד פתאל במלון לאונרדו ברלין רויאל בניהולה של אנרייטנה גבריאלה, לכבוד רם אורן לרגל השקת התרגום הגרמני לספרו "שבועה".

רם אורן, יהורם בן זאב, דוד פתאל, השקת התרגום הגרמני של
 רם אורן, יהורם בן זאב, דוד פתאל, השקת התרגום הגרמני של

רם אורן, יהורם בן זאב ודוד פתאל

פתאל, שקרא את הספר, יצר קשר עם אורן וביקש ממנו להשיק את המהדורה בגרמנית במלונו.

הסטטוסים שלהם:

Ofra Raif Shmelzer אם לתאומים בני 18, מדווחת כי גייסה לפני 5 חודשים את אחד מהם לצה"ל, ואתמול התייצבה שוב בבקו"ם עם השני.

Ronnie Bar-On גאה על הצעד הגדול לקראת ישראל נטולת מוקשים, בעקבות אישור החוק בכנסת, ומודה לכל העוסקים במלאכה.