רה-ארגון בדיסקונט: האגף המסחרי יעבור לחטיבה הבנקאית

מתחזק מעמדו של יובל גביש בבנק: האגף המסחרי מטפל בלקוחות המנהלים אשראי בין 5 מיליון שקל ל-50 מיליון שקל ועם מחזור מכירות של 150 מיליון שקל בשנה לכל הפחות

רה-ארגון בבנק דיסקונט - מתחזק מעמדו של יובל גביש. מעתה, החטיבה הקמעונאית שבניהולו תיקרא "החטיבה הבנקאית", ותכלול - נוסף על מערך הסינוף ומרכזי ההשקעות - גם את האגף המסחרי, שעובר אליה מהחטיבה העסקית. "השינוי יביא לייעול תהליכים ושירותים, במטרה לשפר את הרווחיות ולמקד את השירות ללקוחות בהתאם לאופי פעילותם" אמר מנכ"ל דיסקונט, ראובן שפיגל.

האגף המסחרי מטפל באמצעות 6 מרכזי עסקים בלקוחות Middle Market, המנהלים אשראי בין 5 מיליון שקל ל-50 מיליון שקל ועם מחזור מכירות של 150 מיליון שקל בשנה לכל היותר. במסגרת השינוי יאוחדו שני מערכי שירות, מוקדי האשראי ומרכזי העסקים, למערך שירות אחד שיעניק שירות כולל למגזר המסחרי בפריסה ארצית של 6 מרכזי עסקים. עקב כך ינוידו כ-90 עובדי מטה למערכי השירות בחטיבות הבנק. השינוי מתבצע בתיאום עם ועד העובדים.

במסגרת הרה-ארגון יבוצע שינוי ארגוני גם במערך הסינוף. דיסקונט יעבור ממבנה ארגוני של 9 אזורים למבנה של 6 מרחבים, שאליהם ישויכו 140 סניפים קמעונאיים. סמכויות מנהלי הסניפים יוגדלו, וכך יתקצר הטווח בקבלת ההחלטות בשירות ללקוח. במקביל יפעל כעת דיסקונט למצב מחדש את מערך הבנקאות הפרטית, שיהווה מבחינת שפיגל אחד ממנועי הצמיחה המרכזיים של הבנק בשנים הקרובות. בתוך כך יתפנו בבנק שטחי נדל"ן, שבהם היו ממוקמים מרכזי עסקים ומרחבים. שטחים אלו יפונו ויימכרו.