44% מעדיפים לקבל שיחת טלפון מאראלה מהפיס על פני בן-הזוג

סקר גיאוקרטוגרפיה: כמחצית מהציבור מעדיף לקבל שיחה המבשרת על זכייה בפיס ■ "רק" 25% היו מעדיפים לקבל שיחה מבן-הזוג ■ שליש מהציבור לא היה "מסנן" את אראלה לעולם

כ-44% מהציבור היה הכי רוצה לקבל שיחת טלפון מ"אראלה" ממפעל הפיס, יותר מאשר מבן/בת-הזוג - כך עולה מסקר חדש שבוצע על-ידי מכון גיאוקרטוגרפיה עבור מפעל הפיס, לרגל המשך הקמפיין שרץ בימים אלה בתקשורת.

עוד עולה מהסקר כי כשליש מהציבור ציין כי לא היה מסנן את "אראלה" לעולם. לשם השוואה, "רק" 25% מהציבור היה מעדיף לקבל שיחת טלפון מבן-הזוג.

מפעל הפיס הזמין את הסקר מגיאוקרטוגרפיה לקראת השקעה של 2.5 מיליון שקל בקמפיין ההמשך באמצעות משרד גיתם BBDO, בו "אראלה" מתקשרת לזוכה המאושר ומספרת לו על הזכייה בפרסים הגדולים בפיס.

לדברי החברה, הקמפיין הגדיל את המודעות והאהדה למפעל הפיס ואף הצליח להגיע לרמה של שיח ציבורי חיובי, אשר יצר את מטבע הלשון השגור כיום בפי רבים: "אראלה תתקשרי אליי".

עוד עולה מהמחקר כי הציבור סבור כי "אראלה" הוא השם אשר מביא הכי הרבה מזל טוב - יותר מכל שם אחר שנבדק (נבדקו השמות "מזל", "ברכה", "שמחה" ו"טובה").

בקמפיין ההמשך, "אראלה" תמשיך להתקשר לזוכים, שאף מוכנים לראשונה לחשוף את שמם ופניהם על גבי שלטי החוצות, באינטרנט, בבתי-הקולנוע וברדיו.

לדברי דורון אנגל, סמנכ"ל שיווק, פרסום ומכירות במפעל הפיס, "עוצמת הקמפיין הפתיעה אף אותנו. הצלחנו בקמפיין ליצור למוצר פנים וקול, ולהעביר לצרכן את תחושת הזכייה - ומכאן הדרך לרכוש את אמונו במוצר הייתה קצרה. השכלנו, בתקציב נמוך ביותר במונחי שוק הפרסום בארץ, למנף את הקונספט ולהביא אותו לכל בית בישראל".

המחקר נעשה בקרב גברים ונשים בגילאי 18 ומעלה, המהווים מדגם ארצי מייצג של האוכלוסייה היהודית בישראל.