אמפא מליבו במו"מ לרכוש קרקע בר"ג ב-45 מ' ש'

הקרקע, בשטח 1.8 דונם, מיועדת לבניית בניין מגורים בן 19 קומות, 77 יחידות דיור וקומת מסחר

חברת אמפא מליבו נמצאת במשא ומתן מתקדם לרכישת קרקע ברמת גן בעבור כ-45 מיליון שקל. מדובר בשטח של כ-1.8 דונם הממוקמת בשדרות הילד פינת רחוב ז'בוטינסקי, עליו ניתן לבנות בניין מגורים שיכלול 77 יחידות דיור וקומת מסחר.

ל"גלובס" נודע כי הפרויקט המתוכנן עתיד להתנשא לגובה של 19 קומות ולכלול דירות 3 ו-4 חדרים בגדלים של 95 מ"ר ו-102 מ"ר בהתאמה. מחירי הדירות הצפויים בפרויקט יעמדו על 1.3 מיליון שקל לדירות 3 חדרים ו-1.6 מיליון שקל לדירות 4 חדרים.

בשטח המגרש נמצא גם מבנה לשימור בעל ערך סנטימנטלי חשוב לעיר - הבית בו נולד הילד הראשון ברמת גן. החברה מתעתדת לשמר את הבית ולשווקו מאוחר יותר כבית קפה.

אמפא מליבו אמנם מנהלת את המשא ומתן על הקרקע, אולם מי שירכוש אותו יהיו למעשה רוכשי הדירות העתידיים של הפרויקט. החברה החלה לאחרונה לבצע פרויקטים בשיטה המשלבת ייזום מסורתי, יחד עם אלמנטים של קבוצת רכישה. רוכשי הדירות הם אלו שרוכשים את הקרקע, בעוד החברה מתחייבת מראש על כל פרטי הפרויקט ועל מחירי הדירות הסופיים.

לדברי מנכ"ל החברה, רענן אלוני, "בשיטה זו אנחנו חוסכים במחיר הקרקע ובמימונה וחוסכים בעלות התקורות, כי המבצע לא נדרש לתכנון, ומסתפקים בסופו של דבר ברווח נמוך. הדיירים יכולים לבחור בנו כקבלן מבצע, או בחברה אחרת, ואנחנו בכל מקרה נשארים כמארגנים וכחברת הניהול של הפרויקט".

אלוני מוסיף כי "העובדה שאנחנו מגיעים עם יכולת תכנונית וניסיון, עושה את ההבדל". בימים אלו מבצעת החברה מספר פרויקטים נוספים באותו המתווה - בתל מונד, בירושלים ובפתח תקווה.