לא חסין: אלכס פרגוסון הורחק מ-5 משחקים באנגליה

ההתאחדות האנגלית הטילה עונש חמור במיוחד על מאמן מנצ'סטר יונייטד, אחרי שביקר שופטים; יחמיץ את משחק העונה מול ארסנל ■ גם אברם גרנט יעמוד לדין

אלכס פרגוסון, מאמן מנצ'סטר יונייטד, קיבל היום (ד') עונש משמעותי מהתאחדות הכדורגל האנגלית: הרחקה לחמישה משחקים מעמידה על הקווים. זאת בעקבות התבטאויות של הסקוטי נגד השופט, במשחק ההפסד של השדים האדומים בפרמיירליג לצ'לסי בחודש שעבר. בנוסף, יאלץ פרגי לשלם קנס בשווי 30 אלף ליש"ט.

כזכור, הפסידה יונייטד 2-1 לצ'לסי בסטמפורד ברידג'. לאחר המשחק, אמר פרגוסון על השופט מרטין אטקינסון: "הייתי מצפה לקבל במשחק כזה שופט טוב במיוחד, שופט הוגן. כשראיתי שהוא הולך לשפוט את המשחק הזה, התחלתי לפחד מהגרוע מכל". לפחות מבחינה סטטיסטית, הצדק עם פרגוסון: ב-12 משחקי בית של צ'לסי בהם שפט אטקינסון, ניצחה צ'לסי ב-11.

פרגוסון יחמיץ שני משחקים משמעותיים במיוחד: חצי גמר הגביע בוומבלי מול היריבה העירונית, מנצ'סטר סיטי; ומשחק העונה בפרמיירליג מול ארסנל באצטדיון ה"אמירייטס" ב-1 במאי.

אגב, גם מאמנה הישראלי של ווסטהאם, אברם גרנט, נכנס לצרות מול התאחדות הכדורגל האנגלית. אחרי ההפסד לסטוק סיטי בגביע השבוע (2-1), אמר גרנט: "השופט נתן להם את כל השריקות, אבל כשהגיע לנו פנדל הוא לא שרק". הדיון בעניינו של גרנט יתקיים ביום שני, וגם הוא צפוי לספוג עונש הרחקה.