מתיחת פנים בפלאפון: כל חבילות הסלולר מוחלפות

החברה מחליפה את חבילות הסלולר שהיא מציעה ללקוחות המגזר הפרטי ■ החבילות החדשות יוצעו ב-99-299 שקל לחודש ללא התחייבות, עם אפשרות מעבר בין החבילות

חברת פלאפון תשיק החל ממחר (ו') מסלולי סלולר חדשים המבוססים על דפוסי השימוש של הלקוחות, קלים וכבדים כאחד. החבילות החדשות יוצעו במחיר של החל מ-99 שקל ועד 299 שקל לחודש ללא התחייבות, עם אפשרות מעבר בין החבילות בהתאם לצורך הלקוח.

החברה מבצעת את המהלך על רקע בקשות של הלקוחות לגמישות בחבילות הסלולר שהם צורכים, ולאחר שבחברה לא היתה קיימת עד כה אפשרות של גמישות בין המסלולים. לקוחות פלאפון יוכלו לבחור אחת מהחבילות (ראו מטה), לנסות אותן חודש או חודשים ללא התחייבות, ואז בהתאם לצורך ולשימוש לנווט בין החבילות השונות.

פלאפון מכנה את המהלך השיווקי החדש "החבילות המושלמות 2011", והן יחליפו לגמרי את התוכניות שהחברה מציעה ללקוחות המגזר הפרטי.

פלאפון כוללת במהלך החדש 4 חבילות מרכזיות הכוללות דקות שיחה, הודעות SMS ושירותי אינטרנט, ובין החבילות האלה הלקוח יכול לשחק בשימוש נפח הגלישה. החברה תאפשר גם חבילת "לא גלשת - לא שילמת", כשהלקוחות ישלמו במדרגות על-פי נפח הגלישה, החל מ-20 שקל בחודש.

בנוסף, פלאפון מאפשרת להצטרף לחבילת גלישה מותאמת לפי שימוש (בנפח 250 MB) ב-49 שקל בחודש, או חבילת גלישה בנפח של 2GB ב-79 שקל, או גלישה על-פי מדרגות החל מ-20 שקל.

הצטרפות לחבילות הגלישה תקנה סמארטפון מתנה (בשיטת חיוב זיכוי) למדברים מעל 200 דקות שיחה. בין המכשירים המוצעים: בלקברי 9300, נוקיה C7, סוני-אריקסון 8X ועוד, וכן סמארטפונים כגון אייפון 4 וסמסונג גלאקסי S מתנה (בשיטת חיוב זיכוי) למדברים מעל 400 דקות שיחה.

אסף עופר, סמנכ"ל השיווק של פלאפון, מסר כי "החלטנו להציע חבילות מושלמות חדשות, שיאפשרו ללקוחות לשלם בהתאם לשימושים שלהם ובתעריפים ידועים מראש, וליהנות ממגוון סמארטפונים מתקדמים במתנה ומגלישה באינטרנט ברשת המהירה בישראל".

החבילות החדשות:

* מסלול "S" - ב-99 שקל בחודש: 100 דקות שיחה ו-100 הודעות SMS לכל הרשתות.

* מסלול "M" - ב-149 שקל בחודש: 250 דקות שיחה ו-250 הודעות SMS לכל הרשתות.

* מסלול "L" - ב-199 שקל בחודש: 450 דקות שיחה ו-450 הודעות SMS לכל הרשתות.

* מסלול "XL" - ב-299 שקל בחודש: 3,000 דקות שיחה (1,500 לכל הרשתות ו-1,500 בתוך פלאפון) ו-1,500 הודעות SMS לכל הרשתות.

החבילות החדשות יוצעו למכירה החל ממחר, ויבטלו לחלוטין את החבילות שהיו קיימות ברשת עד היום.