המעבר של סקרמנטו לאנהיים: כבר אי-אפשר לעצור את זה

אנהיים תנפיק אגרות חוב לשיפוץ אולם ה"הונדה סנטר" שאליו יעברו הקינגס; ב-18 באפריל צפויים בעלי הקבוצה, האחים ג'ו וגאווין מאלוף, להודיע סופית אם בכוונתם לעזוב את העיר

אחרי שסקרמנטו קינגס כבר פנתה לרשם הפטנטים והגישה הצעות לשינוי שמה לקראת המעבר האפשרי לאנהיים, גם בעיר החדשה החלו להתכונן לקראת נחיתתה של הקבוצה. באנהיים הגישו למועצת העיר מסמכים רשמיים ובהם בקשה לאשר הנפקה של אגרות חוב, שיאפשרו שיפוץ מאסיבי של ה"הונדה סנטר" שבה צפויים הקינגס לשחק לאחר המעבר.

מדובר בשיפוץ של חדרי ההלבשה באולם על מנת להתאימם לתקן שדורשת ה-NBA, ובנוסף שיפוץ של מתחם האימונים שצמוד ל"הונדה סנטר" ושבו צפויה קבוצת ה-NBA החדשה לערוך את רוב אימוניה.

מועצת העיר אנהיים תדון בבקשה ב-12 בחודש, כאשר שישה ימים מאוחר יותר צפויים הבעלים של סקרמנטו קינגס, האחים ג'ו וגאווין מאלוף, להודיע ל-NBA באופן סופית אם בכוונתם לעזוב את סקרמנטו אחרי 26 שנה ולהעביר את הקבוצה 600 ק"מ דרומה, לאנהיים.

לאנהיים יש אינטרס גדול לאפשר לקבוצת ה-NBA לשחק באולם שנבנה ב-1993, מאחר והעיר מקבלת 15% מכל הרווחים שהאולם מייצר החל מהנקודה שבה הרווח עולה על 12 מיליון דולר - מה שהפך לבלתי אפשרי, מאחר שבאולם משחקת רק קבוצת ה-NHL אנהיים דאקס. אם הקינגס יעברו ל"הונדה סנטר" זו תהיה הפעם השנייה שקבוצת NBA משתמשת במתקן כאולם הביתי, אחרי שלוס אנג'לס קליפרס אירחה בו את משחקיה בין 1994 ל-1999.