לידר שוקי הון ממליץ: קנו מניית טאואר - תזנק ב-38%

בלידר החלו לסקר מחדש את מניית החברה בהמלצת "קנייה" במחיר יעד של 1.7 דולר למניה ■ "שיעורי הצמיחה של החברה ב-2009 ו-2010 היו מהותית גבוהים יותר ביחס לתעשייה"

בלידר שוקי הון החלו היום (ב') לסקר מחדש את מניית טאואר בהמלצת "קנייה" במחיר יעד של 1.7 דולר למניה, זינוק של כ-38% על מחיר הסגירה של המניה ביום ו' בוול סטריט. טאואר מנוהלת על ידי ראסל אלוונגר.

מנהל מחלקת המחקר אלון גלזר והאנליסטית סבינה פודבל מסבירים כי שיעורי הצמיחה של החברה בשנים 2009 ו-2010 היו מהותית גבוהים יותר ביחס לתעשייה. "אסטרטגיית הצמיחה העתידית של החברה מבוססת רכישות קיבולת במחירים נוחים, תוך העמקת הפעילות בפלחי שוק נישתיים ופיתוח תהליכי ייצור בעלי ערך מוסף. אנו אופטימיים בנוגע לאסטרטגיית הצמיחה העתידית של החברה ומעריכים כי נראה בשנים הקרובות המשך שיפור בכל המדדים עם חברות בתחום ו/או רכישת מתקני ייצור", כותבים גלזר ופודבל.

בלידר מעריכים כי תעשיית המוליכים למחצה צפויה ליהנות בשנים 2011-2015 מצמיחה שנתית ממוצעת של כ-9%, כאשר הכנסותיהם של קבלני משנה עצמאיים, תחום פעילותה של טאואר, צפויות לגדול בשיעור ממוצע שנתי של כ-12%.

גלזר ופודבל מדגישים את איכות הנהלת החברה ו"מורידים בפניה את הכובע": "טאואר יכולה לשמש כדוגמה טובה לחברה מדשדשת שהצליחה לחזור למסלול צמיחה, זאת בעיקר בזכות ההנהלה הנמרצת והיצירתית שהצליחה לזהות ולנצל הזדמנויות צמיחה חדשות ולהפוך את החולשה הטכנולוגית כביכול של החברה ליתרון יחסי מהותי", נכתב בסקירה.

"טאואר עברה מהפך חיובי מהותי בשנים האחרונות והפכה מחברה מדשדשת לחברה צומחת ומובילה בתחום פעילותה, והרוב בזכות ההנהלה החדשה אשר ידעה לזהות ולנצל הזדמנויות צמיחה. מצבה הנוכחי של החברה נראה יותר טוב מאי פעם ואנו מתרשמים כי גם השנים הקרובות יהיו טובות עבור החברה, הן בשל התחזית החיובית לתעשייה כולה והן בזכות המשך יישום אסטרטגיית הצמיחה אשר עד כה הוכיחה את עצמה כמוצלחת", מסכמים גלזר ופודבל.