רשת ג'נטלמן, המתמחה המתנות לגבר ומוצרי לייף סטייל, יוצאת במהלך של מיתוג מחדש ובאסטרטגיה שיווקית חדשה תחת הסיסמה "It's a man's world", בהשקעה של כ-5 מיליון שקל.
במסגרת המהלך השלימה הרשת השקת 3 סניפים חדשים ומעבר לשיטה של שיווק זיכיונות לחנויות ג'נטלמן.
כיום מונה הרשת 15 סניפים, כאשר לאחרונה נפתחו חנויות חדשות בקניון הגדול בפתח-תקווה, בקניון מלחה בירושלים ובקניון שבעת הכוכבים בהרצליה, בהשקעה של 2.4 מיליון שקל. ג'נטלמן מתכננת לפתוח כ-15 סניפים נוספים בזכיינות בשנתיים הקרובות.
הרשת, שנמצאת בבעלות האחים אמיר וטל רז, השלימה לאחרונה מהלך מיתוג באמצעות חברת OPEN, במסגרתו השיקה לוגו חדש, עיצבה את הנראות בסניפים והחליפה את כל הנראות ברשת מנייר האריזה, דרך השילוט בסניפים ועד לחוויית הקנייה.
לתשומת לבכם: מערכת גלובס חותרת לשיח מגוון, ענייני ומכבד בהתאם ל
קוד האתי
המופיע
בדו"ח האמון
לפיו אנו פועלים. ביטויי אלימות, גזענות, הסתה או כל שיח בלתי הולם אחר מסוננים בצורה
אוטומטית ולא יפורסמו באתר.