כפי שפורסם ב"גלובס": ערוץ הספורט ESPN חוזר למסכי הוט

‎‎אחרי חצי שנה של היעדרות מהמסך של חברת הכבלים, חוזר ערוץ הספורט האמריקני לאוויר ב-30 במארס ■ העסקה כוללת גם השקה עתידית של ערוץ ‏ESPN HD‏ ותכני תלת-ממד

‎‎אחרי חצי שנה של היעדרות מהמסך של חברת הכבלים, חוזר ערוץ הספורט האמריקני ‏ESPN‏ להוט.

כפי שפורסם לראשונה ב"גלובס", חברת הכבלים ומנהלי הערוץ ניהלו משא-ומתן עם ערוץ ESPN, ועתה הוא הבשיל לכדי הסכם. הערוץ יחזור לאוויר ב-30 במארס, והעסקה כוללת גם השקה עתידית של ערוץ ‏ESPN HD‏ וכן תכני תלת-ממד משידורי ‏ESPN 3D‏.

הערוץ, המתמחה בשידורי ספורט אמריקני, יעלה לאוויר באפיק מספר 60. במקביל, ערוץ יורוספורט2, שעלה לאוויר לאחר ש-‏ESPN‏ ירד ממסך הכבלים, יישאר בשידורי הוט.

רון הרמלין, מנהל הערוצים בהוט, מסר כי "לאחר משא-ומתן ארוך עם נציגי ‏ESPN‏ הצלחנו להגיע להבנות מסחריות בדבר השקת חבילת ערוצים משודרגת, הכוללת את הערוץ הרגיל, ערוץ ‏HD‏ ותכני תלת-ממד. בכך השלמנו מהלך במסגרתו יש בהוט את היצע ערוצי הספורט הגדול בישראל".

מארי ברנט, סגן נשיא ‏ESPN‏ לענייני סינדיקציה וערוצי ספורט, מסר כי "אנו שמחים על כך שהגענו להסכמות עם הוט על מנת לשוב ולהציע את מיטב אירועי הספורט הבינלאומיים לצופי הוט. לאחר משא-ומתן מתמשך הגענו להבנות המקובלות על שני הצדדים. ‏ESPN‏ חוזר באחת התקופות המרתקות עם לוח שידורים עמוס במיטב הספורט הבינלאומי".