מי סימס לעיתונאי רביב דרוקר שבת-זוגו בוגדת בו?

בעקבות התחקיר של דרוקר בתוכנית "המקור" על העברת תקציבים ממשרד התיירות לפסטיבל באילת - חילופי הודעות SMS חריפות בינו לבין ידידתו של שר התיירות, שהוזכרה בתחקיר

רביב דרוקר, עיתונאי ערוץ 10, שחשף בתוכנית "המקור" תחקיר ובו תהיות בנוגע להעברה תקציבים ממשרד התיירות לפסטיבל באילת שאורגן על-ידי חברת הפקות אירועים בה עבדה ידידתו של שר התיירות סטס מיסז'ניקוב, "זכה" להודעות SMS לא נעימות כלל וכלל מצידה של יולי רוט, אותה ידידה של מיסז'ניקוב שהוזכרה בתחקיר.

דרוקר פרסם את חלופת ההודעות במלואה בבלוג שלו, כאשר ניכר כי חליפת ההודעות בינו ובין רוט ירדה מהר מאוד לפסים אישיים. בין היתר, רוט רמזה כי בת-זוגו של דרוקר ניהלה רומן מאחורי גבו, ובתגובה אמר לה דרוקר כי הוא לא מאמין לדברים, וכי גם אם הדבר היה נכון - הוא לא היה עוזב את בת-זוגו.

להלן חליפת הודעות ה-SMS במלואה, כפי שפורסמה בבלוג של דרוקר:

22:49

יולי רוט: יש לך תחושה של סיפוק עכשיו?

22:52

רביב: האמת, אני בעיקר מרגיש שאולי זה יעזור לנקות את השחיתות. ההתנהגות של סטס במשרד התיירות עוד תביא אותו למשטרה ואולי גם לכלא. ועוד מילה - אני בטוח שלא תאמיני לי, אבל ממש חבל לי על הכאב שנגרם לאלה שלא מעורבים, אישתו, ילדיו.

22:54

יולי רוט: יריב, שנינו יודעים שאם נתחיל לכבס את הכביסה המלוכלכת שלך, גם אתה לא תצא צדיק הדור... ויש בידי הרבה חומר שיביך אותך קשות, אבל אני עדיין שוקלת האם אני מוכנה לרדת כל-כך נמוך... לרמה שלך

22:57

רביב: יולי יקירתי, קוראים לי רביב. לצערך הרב, אין עליי שום חומר, כלום. בדיוק התבדחתי עם זוגתי שאם תשימו עליי עיקוב, החוקר יירדם משיעמום. רק טיפוס כמוני, שאין לו שום שלדים בארון, יכול להרשות לעצמו לעשות תחקירים כאלה. ובאמת באמת שאין לי שום דבר נגדך.

22:58

יולי רוט: והאמת שעם כל הדאגה לאשתו של סטס, את אשתך מה שיש כרגע בידי יביך הרבה יותר... ואני באמץ עליתי על זה...

23:00

רביב: את מוזמנת. קוראים לה ענת, והנייד שלה 054-7950xxx (ב-SMS האמיתי כתבתי לה את המספר - ר.ד.). מתי שאת רוצה. את פשוט לא מכירה אותי. אני כל-כך חולה על זוגתי, שאני לא מרשה לעצמי אפילו לחשוב על נשים אחרות.

23:01

יולי רוט: השאלה אם היא כל-כך חולה עליך...

23:02

רביב: לכי על זה. כבר אומר לך שגם אם היה סטוץ עם מישהו אחר (ולא היה), אני אשאר איתה לנצח.

23:03

יולי רוט: סטוץ זאת מילה מאוד קלה לזה...

23:04

רביב: לצערך הרב, את לא מכירה גם אותה. האישה לא מסוגלת לשקר, גם אם חייה תלויים לה מנגד. הסיכוי שתנהל רומן עם מישהו אחר דומה לסיכוי שפסטיבל הסטודנטים היה מקבל תקציב לולא מעורבותך.

23:05

יולי רוט: אז חכה ותראה... כרגע מחפשת את הקונה ;)

23:40

יולי רוט: ואו יריב... בהצלחה ;)

23:55

יולי רוט: איך קוראים למקום הזה בצפון?