א' מבית הנשיא מגיבה לגזר הדין: "קצב הוא אנס שהתחפש לנשיא"

המתלוננת שהחלה את חקירת הפרשה נגד הנשיא לשעבר: "7 השנים שנגזרו עליו לא יחזירו לי את השנים האבודות שלי ואת ההתמודדות עם הנזקים הבלתי הפיכים שמשפיעים גם על עתידי"

כמה שעות לאחר שנגזר דינו של הנשיא לשעבר משה קצב, מגיבה הערב (ג') לראשונה להחלטה א' מבית הנשיא - המתלוננת הראשונה והעיקרית בפרשה אשר בעקבותיה צפוי קצב לרצות עונש מאסר של 7 שנים כבר החל מחודש מאי הקרוב.

"זה לא יום אבל ולא יום חג, אלא עוד יום מבורך של עשיית צדק והענשתו של עבריין מין - אנס שהתחפש לנשיא מדינה", אומרת א' בהודעה ששיחררה היום לתקשורת מספר שעות לאחר פרסום החלטת בית המשפט בעניין.

"7 השנים שנגזרו היום על קצב לא יחזירו לי את השנים האבודות שלי ואת ההתמודדות עם הנזקים הבלתי הפיכים שמשפיעים גם על עתידי. הפגיעות והסבל שעברתי על-ידו, על-ידי חבר מקורביו, משפחתו ועורכי דינו, לא יכולים להתאזן גם אל מול העונש המושלם ביותר", טוענת א'.

לדבריה, "המחיר האישי הכבד ששילמתי מתגמד אל מול הצדק שנעשה ואל מול המסר שבית המשפט הנכבד העביר היום לציבור כולו: גם האזרח מספר אחת לא עומד מעל החוק. לצערי הגדול וגם לשמחתי, הייתי זאת ששברה את קשר השתיקה וזאת שסללה את הדרך לכל אותן נשים שעבדו במחיצתו ואזרו אומץ והתלוננו".