גו.די.אם מוכרת את חלקה בפילת טכנולוגיה

גו.די.אם תמכור את חלקה לקבוצת משקיעים ב-1.8 מיליון שקל ■ סייבל השקעות תהיה האחראית על פעילות קשרי המשקיעים של פילת טכנולוג'יס מול שוק ההון

חברת סייבל השקעות השתתפה יחד עם קבוצה של משקיעים ברכישת חלקה של גו.די.אם , שבשליטת דב גולדשטיין, בחברת פילת טכנולוג'יס . פילת עוסקת בשירותי יעוץ בתחום משאבי אנוש, מיון והשמת כוח אדם, ובפיתוח ושיווק תוכנות מחשבים. העסקה מסמלת את סוף הסכסוך בין גו.די.אם לפילת טכנולוג'יס. במקביל לעסקה ויתרו הצדדים על התביעות המשפטיות ההדדיות.

בעקבות העסקה, קבוצת הרוכשים תחזיק 5.04% מפילת, אותם היא רוכשת מגו.די.אם לפי מחיר של 1.3 שקלים למניה, וזאת על אף שמחיר המניה בבוקר העסקה היה 1.15 שקלים. בסך הכל תשלם הקבוצה 1.8 מיליון שקל בעבור חלקה של גו.די.אם בחברה. בנוסף, גו.די.אם הסכימה שלא לרכוש מניות בפילת למשך 18 חודשים.

במסגרת ההסכם רכשה סייבל מניות בפילת, בהיקף של 0.82%. כמו כן, היא תספק לחברה שירותי קשרי משקיעים ושירותים אחרים הקשורים להתנהלות מול שוק ההון. ההתקשרות הינה לשנה, עם אופציה לתקופות נוספות.

פילת נסחרת בבורסה בתל אביב לפי שווי של 32 מיליון שקל. בתשעת החודשים הראשונים של 2010 רשמה החברה מכירות של 35 מיליון שקל, גידול של 3% לעומת התקופה המקבילה, והיו לה 15 מיליון שקל בקופת המזומנים. על מכירות אלה רשמה החברה רווח של מיליון שקל לעומת הפסד בסדר גודל דומה בתקופה המקבילה.

כיום אין בחברה בעל שליטה מוביל. בעלות המניות העיקריות הן הדס ארזים (18%) וקרן סקיי של צבי יוכמן (14%). בעלי עניין נוספים הם אלפא ערך 1 (10.4%), אברוד (8.02%) שלי אפשטיין (7.4%) ויצחק קסיס (6.35).