צפו: קדילאק חשפה 3 דגמים חדשים שישווקו בארץ

חברת UMI משיקה אולם תצוגה בהרצליה-פיתוח ■ בנוסף, החברה הודיעה על שירות VIP חדש לבעלי קדילאק וחשפה 3 דגמים חדשים

חברת UMI, יבואנית קאדילק לישראל, חנכה היום (ה') את אולם התצוגה של מותג היוקרה האמריקני בהרצליה פיתוח. האולם מהווה חלק מקונספט ההתמקדות בפלח היוקרה של המותג.

במקביל, הודיעה החברה על שירות VIP שיינתן ללקוחות המותג ובמסגרתו ייאסף רכב הנדרש לטיפול על ידי איש שירות של קאדילק בהתאם לנוחיות הלקוח ויעניק לו רכב חלופי ברמת רכב מנהלים (קבוצה 5) במידה והרכב ישהה מעל 24 שעות במרכז השירות או בהתאם לצרכי הלקוח. כמו כן, החברה מציעה ללקוחותיה שירות העברת מבחן רישוי שנתי ושירות הדרכה אישי, שיעבוד מסביב לשעון שבעה ימים בשבוע ויכלול הסבר על מערכות הרכב ועזרה בתפעולו.

לרגל חניכת אולם התצוגה חשפה החברה שלושה דגמים חדשים שישווקו בישראל. הראשון היא ה-CTS קופה בעלת העיצוב הייחודי, שתגיע עם מנוע 3.6 ליטר בהספק 307 כ"ס וביצועים כמו תאוצה מאפס ל-100 קמ"ש ב-5.8 שניות. ברכב יהיה ניתן למצוא בין השאר ריפוד עור ומערכת BOSE עם 10 רמקולים. מחירה של המכונית יעמוד על כ-380 אלף שקל. במהלך הקיץ תצטרף למכונית גם גרסת ה-CTS-V עם מנוע V6 מוגדש, בנפח 6.2 ליטר, על בסיס מנועי הקורבט, שמסוגל להאיץ ב-3.9 שניות מאפס למאה.

במקביל מתחילה החברה לשווק גרסה חדשה וזולה יותר של הכביש-שטח SRX, שמשווק בישראל מזה מספר חודשים הרכב מצויד במנוע v6 בנפח 3 ליטר עם תזמון שסתומים המשתנה וזרקת דלק ישירה עם הספק של 265 כ"ס, ו-30.9 קג"מ. חבילת האבזור התקני כוללת מסך מגע, מצלמת רוורס, מפתח חכם, חיישני חניה, בלוטות' מובנה, ריפודי עור מפנקים ועוד. המחיר יעמוד על כ-330 אלף שקל.

קאדילק/ צלם: יח
 קאדילק/ צלם: יח

קאדילק/ צלם: יח
 קאדילק/ צלם: יח

קאדילק/ צלם: יח
 קאדילק/ צלם: יח