שכר בכירים: מנכ"ל פרוטרום עם 603 אלף שקל בחודש

עלות השכר של מנכ"ל פרוטרום, אורי יהודאי, כללה בעיקר מרכיבי מזומן ■ 372 אלף ש' לשלמה לירן, מנכ"ל אבגול

שבוע ימים נותר לסוף החודש, וקצב פרסום הדו"חות הכספיים השנתיים עדיין אינו מתאים עצמו לשעון החול ההולך ואוזל של החברות. רק כרבע מהחברות הציבוריות פרסמו עד רגע זה את דו"חותיהן, ולכן השבוע הקרוב צפוי להיות עמוס במיוחד עבור ציבור המשקיעים והחברות עצמן.

מבין החברות שפרסמו הבוקר את דו"חותיהן בלטה פרוטרום , יצרנית חומרי הגלם המשמשים בתעשיית הריח והטעם. עלות השכר של אורי יהודאי, מנכ"ל החברה, עמדה אשתקד על 7.2 מיליון שקל, וכללה שכר בשווי של 3.1 מיליון שקל (43% מהסך), בונוס בשווי של 3.4 מיליון שקל (47%) והטבה הונית בשווי של 791 אלף שקל. בחלוקה חודשית מדובר על עלות שכר של 603 אלף שקל - עלות שממקמת את יהודאי בעשירייה השנייה של דירוג "ליגת העל" של "גלובס".

מחזיק אחוז מההון

פרוטרום נסחרת לפי שווי של 2 מיליארד שקל, וליהודאי יש החזקה בשיעור של פחות מאחוז מההון (17 מיליון שקל).

במקרה של אבגול , יצרנית הבדים הלא ארוגים, מקבל השכר הבכיר הוא שלמה לירן, מנכ"ל החברה, שנכנס לתפקידו באפריל אשתקד. עלות שכרו המדווחת של לירן מתייחסת לשמונה וחצי חודשים, וזה אומר 372 אלף שקל בחודש, כולל הטבה הונית. לירן קיבל שכר בשווי של 1.3 מיליון שקל (41% מהסך), בונוס בשווי של 426 אלף שקל (13%) והטבה הונית בשווי של 1.4 מיליון שקל (44%).

ומאבגול לחברת הברוקראג' אנליסט. מקבל השכר הבכיר בחברה הוא איציק שנידובסקי, המנכ"ל, שעלות שכרו עמדה אשתקד על 2.5 מיליון שקל או 210 אלף שקל בחודש. עלות זו כללה שכר בשווי של 847 אלף שקל (34%), מענק של כמיליון שקל (42%) והטבה הונית בשווי של 618 אלף שקל (24%).