תחזית אופטימית לאפל: "תהיה גדולה מ- IBM בשנה הבאה"

מנכ"ל חברת המחקר Forrester: "אפל תהיה אפילו גדולה יותר מ-HP בשנה שאחרי כן" ■ "תהיה חברה בעלת הכנסות של 200 מיליארד דולר ותוגדר כחברת הטכנולוגיה הגדולה בעולם"

תחזית שורית במיוחד לאפל : חברת המחקר Forrester צופה לאפל עתיד מזהיר ומפרסמת היום (ו') תחזית לפייה בשנה הבאה תהיה אפל גדולה יותר מ- IBM .

מנכ"ל חברת המחקר, גו'רג' קולוני, אמר כי החברה צפויה להמשיך להציג עלייה חדה בהכנסות גם בשנת 2012, עלייה בהכנסות הדומה לאלה שהציגה אפל בשנה שעברה כאשר דיווחה על עלייה של 52%. "אפל תהיה גדולה מ-IBM בשנה הבאה ואפילו גדולה יותר מ-HP בשנה שאחרי כן", אמר קולוני ל"בלומברג". עוד הוסיף כי אם הצמיחה בהכנסות תמשיך בקצב דומה, אפל תהיה חברה בעלת הכנסות של 200 מיליארד דולר ותוגדר כחברת הטכנולוגיה הגדולה בעולם.

נזכיר כי אפל כבר עוקפת את מתחרותיה במונחים של שווי שוק. בחברת המחקר מעריכים כי הצלחתה של אפל מיוחסת למכירות ה- iPad שעשויות להסתכם במעל ל-15 מיליון עד אפריל 2011 וכן למכירות ה- iPhone שנעו סביב 90 מיליון מאז ההשקה לפני 4 שנים. בנוסף מדגישה חברת המחקר כי עתידה של אפל טמון במידה רבה באפליקציות, תחום שאינו מבשר טובות לגוגל.