מטאואר לאלביט הדמיה: יורקוויל תשקיע עד 50 מיליון דולר

קרן ההשקעות תשקיע עד 50 מיליון דולר ב-3 שנים בחברה שבשליטת מוטי זיסר ■ עם החתימה על ההסכם תעמיד קרן יורקוויל לחברה מקדמה על סך של כ-10 מיליון דולר

אלביט הדמיה שבשליטת מוטי זיסר הודיעה היום (א') לבורסה כי חתמה עם קרן יורקוויל על הסכם השקעה בסכום של עד 50 מיליון דולר על פני תקופה של 3 שנים. ההסכם נחתם לפי מודל SEPA, על פיו קרן יורקוויל מעמידה לחברה מסגרת בסך של עד 50 מיליון דולר אותה יכולה החברה לממש על ידי הנפקת מניות. השימוש במסגרת כאמור, יתבצע על פי הוראת החברה ולפי שיקול דעתה, בכל עת ובסכום לפי בקשתה (עד 4 מיליון דולר בשבוע) על פני תקופה מקסימלית של 3 שנים.

המניות יוקצו לקרן יורקוויל במחיר המשקף הנחה של כ-2% על מחיר המניה הממוצע כפי שיקבע בסמוך לכל הקצאה. במשך תקופת ההסכם יורקוויל לא תחזיק במניות החברה בשיעור שיעלה על 4.99%.

בנוסף, עם החתימה על ההסכם תעמיד קרן יורקוויל לחברה מקדמה על סך של כ-10 מיליון דולר מתוך סך המסגרת של ה-50 מיליון דולר, המתוכננת להיפרע לפי מודל ה-SEPA כלומר על ידי הנפקת מניות לשיעורין במחירים שבין 45 ל-58 שקל למניה לפי המנגנון שלהלן: הקצאת מניות בסך של כ-2.5 מיליון דולר כאשר מחיר המניה מגיע ל 45 שקל, הקצאת מניות נוספת בסך של כ-2.5 מיליון דולר כאשר מחיר המניה מגיע ל 50 שקל, הקצאת מניות נוספת בסך של כ-2.5 מיליון דולר כאשר מחיר המניה מגיע ל- 54 שקל והקצאת מניות נוספת בסך של כ-2.5 מיליון דולר כאשר מחיר המניה מגיע ל-58 שקל.

דודי מחלוף, מנכ"ל משותף באלביט הדמיה מסר כי "כחלק מהתוכנית האסטרטגית של החברה וכחלק מהמהלכים העסקיים האחרונים אותם מבצעת החברה, אנחנו רואים במהלך של גיוס הון באמצעות הנפקת מניות כצעד חשוב נוסף להרחבת בסיס ההון של הקבוצה. מהלך כזה יחזק את קופת המזומנים של החברה ואת הונה העצמי ויאפשר לנו לקדם ביתר שאת את המהלכים העסקיים שלנו ובעיקרם את פעילות הנדל"ן המניב בארה"ב. הסכם המסגרת עם קרן יורקוויל הנפרס על פני תקופה של שלוש שנים יאפשר לחברה לגייס הון תוך מתן גמישות מירבית בתזמון הגיוס, בסכום הגיוס ובמחיר שנבחר, זאת ללא תלות במצב שוק ההון".