מסך של שארפ - איכות טובה, התלת-ממד מיותר

דגם ה-LE925E מסדרת ה-Aquos המצוינת כולל גם יכולות תלת ממד, אך זו אופציה לא הכרחית היום ■ איכות התמונה מוצלחת מאוד, והעיצוב מושקע

מסכי התלת ממד נמצאים כאן, ואם פקפקתם בטכנולוגיה הזו - יצרניות הטלוויזיה יוכיחו לכם שהן לפחות כרגע מאמינות במוצרים שלהם. שארפ החלה למכור כבר לפני כמה חודשים את סדרת ה-Aquos המצוינת שלה. אחד הדגמים האחרונים שלה בסדרה הזו הוא ה-LE925E, הכולל גם יכולות תלת ממד.

תלת ממד: יכולות התלת ממד בדגם הזה מתחלקות לשניים: האפשרות לצפות בתוכן תלת ממד ממקור כמו סרט בלו ריי או משחק פלייסטיישן 3 שמגיע בפורמט תלת ממד - במקרה הזה, ה-LE925E מציג איכות תלת ממד טובה, שמספקת אפקט מוצלח של נפח לדמויות ולעצמים בסרט; האפשרות השנייה היא היכולת להמיר תוכן דו ממדי (שידור טלוויזיה רגיל, עדיף ב-HD) לתלת ממד בלחיצת כפתור על השלט. השיטה הזו מציגה תלת ממד מאוד עדיין, שבא לתת לצרכן פתרון למגוון המצומצם של תוכן תלת ממדי בו הוא יכול לצפות. הבעיה הגדולה היא שטקסטים בהמרה שכזו הופיעו טיפה מרוחים והאפקט התלת ממדי לא הצדיק את הטרחה של שימוש במשקפיים.

צהוב: שארפ מציעה בדגם הזה טכנולוגיה בשם Quattron הכוללת לדבריה 4 צבעי יסוד במקום 3 (אדום, ירוק וכחול). התוספת היא הצבע צהוב, הפועלת כאן על מסך LED. התוצאה היא תמונה עם צבעים חדים, כאשר הוספת הגוון הצהוב מציגה מניפת צבעים רחבה יותר ועשירה. כל גוון צהוב, חום או זהב שנתקלנו בו על המסך נראה טוב. באופן כללי, גם איכות התמונה ללא שום קשר לצהוב הציגה תוצאות טובות מאוד. כמו כן, גם הסאונד סיפקת תוצאות טובות. כדאי לשים לב: מכיוון שמדובר במסך LED יש השתקפות של אור יום על המסך וזה שיקול שצריך לקחת אותו, כאשר החדר בו צופים מואר מאוד.

עיצוב: ה-LE925E מושקעת בעיצוב שלה, כאשר היא עטופה במסגרת שקופה והחלק התחתון שלה מחביא כפתורי מגע לשליטה במסך. בעת הלחיצה, הכפתורים נדלקים בתאורה לבנה אחורית, שמשלימה את התוצאה העדינה בעיצוב.

בשורה התחתונה: ה-LE925E מספקת איכות תמונה מוצלחת מאוד. התלת ממד היא אופציה לא הכרחית היום, במיוחד עם כמות התכנים הקטנה הקיימת והסרבול של המשקפיים.

מחיר: מסך בגודל 46 אינץ' - 16,900 שקל. הערכה כוללת גם נגן בלו ריי, 2 זוגות משקפיים וסרט תלת ממד. עלות זוג משקפיים נוסף - 490 שקל.

ציון: 9.