הריאליטי האחרון

האם הקהל של קשת יסתפק ב"משפחה החורגת" - או יספק את יצר התחרות שלו בערוץ 10?

ישרדו?

"הישרדות", יום א' 21:00, ערוץ 10

יממה אחרי גמר "האח הגדול", יבדקו בערוץ 10 האם העובדה "הישרדות" נותרה תוכנית הריאליטי האחרונה על המסך, תסייע להם להעמיס כמה אחוזי רייטינג על מותניה הגרומים של התוכנית שפעם קבעה כאן שיאי רייטינג.

מבלי משים, נותרה "הישרדות" הוותיקה הנציגה האחרונה על המסך לז'אנר הריאליטי התחרותי (להבדיל מהריאליטי המייעץ וסוחט הדמעות, כמו "משפחה חורגת" של רשת או "תמיד נשאר אבא ואמא" או אפילו "טריני וסוזנה", שאני לא מבין את התוכנית החד-פעמית ששודרה ממנה בטרם תושק הסדרה מחדש באופן מסודר), זה שמאבד משתתף בכל פרק עד שמוכרז המנצח שלוקח הכול.

האם הקהל של קשת, בין "האח הגדול" ל"כוכב נולד", יסתופף בחיקה החמים של המשפחה החורגת בערוץ 2 - או שמא יספק את יצר התחרות שלו בערוץ 10?

אם אין טלוויזיה, נראה קולנוע בטלוויזיה

בערב דל במיוחד של שידורים, מצילים ערוצי הסרטים את המצב.

אם אתם לא נמנים עם חובבי אלון גל או הישרדות, תתקשו מאוד למצוא אופציית צפייה ראויה הערב: ערוצי הדוקו והטבע מאכזבים, ערוצי הספורט דוממים, ולמזלנו יש כמה ערוצי קולנוע שעדיין מספקים את הסחורה:

ב"הוט פאן" (23:30) יעלה להיט הנערות המתבגרות "שישי הפוך", שבו ג'ימי לי קרטיס ולינדזי לוהן הן אם ובת שמתחלפות ביניהן בגוף - כדי לקבל מעט פרספקטיבה על נקודת ההשקפה של האחרת. משחק טוב של השתיים הופך את המלודרמה הקומית הצפויה הזאת למשהו מהנה למדי.

"יס 4", ערוץ ה"אקשן" של הלוויין, יציע לכם סרט פעולה עמוס אקשן "בעקבות האוצר האבוד" (20:27) עם סטיבן בולדווין וניקולט שרידן (המוכרת לצופים כאידי בריט, סוכנת הנדל"ן הלוהטת מ"עקרות בית נואשות"). גם כאן כמעט הכל צפוי מראש, וגם כאן התוצאה חביבה למדי.

אחר-כך, ב-22:00, יעלה הפרק השלישי בטרילוגיית "הסנדק" - סרט המשך לא שגרתי שהתמודד עם מורשת קולנועית מחייבת מאוד ועמד במשימה בכבוד.