לצורך ההסברה: לשכת העיתונות הממשלתית פתחה דף בפייסבוק

זאת בנוסף לחשבון בטוויטר שהיא מפעילה ■ מנהל הלשכה אורן הלמן: "תחום הניו-מדיה הוא חלק בלתי נפרד מפעילותנו, ואנו מתכוונים להמשיך ולהרחיב את פעילותנו בתחום זה"

במסגרת המדיניות של שר ההסברה והתפוצות יולי אדלשטיין להעמיק את תחומי העברת המסרים של ממשלת ישראל גם באינטרנט, לשכת העיתונות הממשלתית (לע"מ) פתחה לראשונה דף ברשת החברתית פייסבוק, בנוסף לחשבון הטוויטר שהיא כבר מפעילה.

בדף הפייסבוק החדש, "לשכת העיתונות הממשלתית", ניתן למצוא הודעות על פעילויות לע"מ וכן הודעות על תדרוכים וסיורים שלע"מ מקיימת לעיתונאים הזרים בישראל.

עוד ניתן למצוא בדף הפייסבוק תמונות ראשוניות של ראש הממשלה בנימין נתניהו ושל אירועים אקטואליים שמתרחשים בישראל, אשר צילמו צלמי לע"מ. לדף הועלו כבר תמונות מהביקור האחרון של נתניהו במוסקבה וכן תמונות מזירת הפיגוע בירושלים.

בחשבון בשירות המיקרו-בלוגינג טוויטר, תחת השם GPOIsrael, לע"מ מיידעת על מאמרים מהעיתונות העולמית וכן מהעיתונות המקומית בנושאי אקטואליה על המצב בישראל ובאיזור.

מנהל לשכת העיתונות הממשלתית, אורן הלמן, אמר היום (א') כי "תחום הניו-מדיה הוא חלק בלתי נפרד מפעילותה של לע"מ, ואנחנו מתכוונים להמשיך ולהרחיב את פעילותנו בתחום זה גם מול בלוגים וגם בתחומים נוספים".