רשתות החשמל מפרסמות מדריך לרוכשי ממיר דיגיטלי

יחלקו עלון הסברה שגובש ע"י הרשות השנייה ובשיתוף ארגון "אמון הציבור" במטרה לסייע לצרכן המבקש לרכוש ממיר דיגיטלי, זאת על רקע הפסקת השידורים האנלוגיים בישראל

על רקע המעבר לשידורי טלוויזיה דיגיטליים החל מיום חמישי הקרוב (31.3.2011) והפסקת השידורים האנלוגיים של שידורי טלוויזיה בישראל (באמצעות אנטנה חיצונית) - חברו רשתות החשמל והאלקטרוניקה ברחבי הארץ לרשות השנייה ולארגון "אמון הציבור", במהלך להגברת המודעות בקרב ציבור הצרכנים והמוכרים כאחד לשיקולים הרלוונטיים בעת רכישת ממיר ולדרכי הטיפול בבעיות קליטה.

מי שירצה להמשיך ולקלוט את ערוצים 1, 2, 10, 33 ו-99 באופן חופשי וללא תלות בחברות הכבלים והלוויין, יצטרך לרכוש ממיר כזה (או טלוויזיה עם ממיר).

העלון החדש מפרט בין השאר איפה וכיצד ניתן לרכוש אנטנה מתאימה, מהו טווח המחירים ואיך ניתן לקלוט בצורה אופטימלית. כדי לייעל את הטיפול בתקלות ולהקל על המשווקים מפנה העלון את הרוכש למוקדים שהוקמו במערך השידורים של "עידן +" או לארגון "אמון הציבור", בהתאם לאופי הבעיה בה נתקל.

העלון יופץ בסניפי דואר ישראל ובמאות חנויות של הרשתות טרקלין חשמל, שקם אלקטריק, א.ל.מ, הום סנטר, בסט ביי ועוד, המוכרות את הממיר הדיגיטלי.

מי שמעדיף לרכוש את הממיר ברשת האינטרנט, יוכל לקרוא את העלון באתר זאפ ובאתרי המכירות וואלה שופס ואולסייל.