קולקציית האביב יוצאת לדרך; מה ילבשו הגברים?

קולקציית האביב מתאפיינת בצבעוניות נינוחה וטבעית ובהרבה השראה מעולם הספורט הימי ■ כך יראו המגמות המרכזיות במלתחה הגברית

אבולוציית הצ'ינו

קשת רחבה של צבעים מעניקה למכנסי הצ'ינו (קופיקו, אם תרצו) פרשנות מחודשת מחמיאה ונוחה. הדגש הוא על הגוונים הקלאסיים ביותר (חאקי, חום, אפור ושמנת), תוך שימוש בגזרות רפויות במיוחד למראה קליל ומשוחרר. מומלץ לשלב עם חולצת טי וסניקרס, או למראה מחויט עם חולצה מכופתרת מפוספסת בגוונים עדינים ונעלי מוקסין מעודכנות.

נייבי

פסי המלחים שהיו שזורים לאורך התצוגות השונות של שבוע האופנה בפריז, היו מעין הזמנה קיצית לשפת הים. הקווים האופקיים, השאולים מעולם הימאות והשיט, הופיעו על חולצות ועל סריגי פולו לצד חולצות בצבעי כחול, שמיים ולבן. הפריטים הללו מתאימים בעיקר ליומיום, לנסיעות ולחופשות. הפרשנות העיצובית של המראה הזה שאולה בין היתר מעולם הספורט הבריטי המסורתי. הקולקציות השונות משלבות קווים ספורטיביים עם קווי קז'ואל - אלגנט, המתבססים על מראה נקי, מעודן ורב עונתי.

צבעוניות

המגמה ששלטה בשבוע אופנת הגברים בפריז לעונת אביב-קיץ 2011, הייתה מראה יומיומי, עסקי ומהודר, אך לא בהכרח מעונב. כך, מככבים העונה גוני האפור והכחול העמוק בקולקציות השונות והמראה גברי, אביבי ונגיש.

חולצות מכופתרות

החולצות העונה מאופיינות במשחק של פרופורציות וגדלים: צווארונים קטנים וחדישים בחולצות פסים או חולצות חלקות, לצד משחקי הדפסים משובצים במרקם רחב, גדול, שובב ורענן. יש דגש על חולצות מכופתרות שמתאפיינות בצבעים עכשוויים, כמו לבן נקי, אפור מהול בבז' והרבה הדפסי משבצות קטנות. החולצה המכופתרת מותאמת גם לשורטס מחויטים וברמודות רחבות.

משתבצים

ככול שזה נוגע למשבצות, אין חוקי אסור ומותר. אפשר לחבר בין מספר גוונים של משבצות מבלי לצאת קורבנות אופנה, או לשמור על טונים משובצים נמוכים. מגפיים מעל ג'ינס משופשף וז'קט טארטן יעניקו מראה קשוח, בעוד חולצה משובצת מעל חולצת טי עם נעלי סניקרס, יהפכו אתכם ברגע אחד לקולים עירוניים.

דנים

הג'ינס מקבל העונה מקום של כבוד במגוון התלבושות. לצד בדי דנים דקיקים שעברו טיפולים מסיביים של כביסות, קימוט ושפשוף, יש גם שימוש במראה הדנים הגס שעליו שפשופים וקרעים. כך או אחרת, הדנים מופיע בכל מקום, בדמות תיקים, נעליים, חולצות מכופתרות, מכנסיים וז'קטים. מומלץ להימנע מהטוטאל לוק הטרנדי ולהסתפק בפריט דנים אחד בהופעה.

חולצות פולו בקריצה לרטרו

קולקציית חולצות הפולו מעוצבת העונה בגרפיקות מעניינות ומגוונות ובחידושים עיצוביים, ביניהם גרפיקות ואפליקציות חדשות, לרבות הדפסי חיות או פסי רוגבי. דומיננטיות במיוחד חולצות פולו בגזרות קלאסיות לצד גזרות צרות. עם צווארון קטן וכיס מודגש, בקריצה לאופנת הרטרו של שנות השבעים. הקולקציה כולה מתאפיינת בצבעי הנייבי - גוני כחול ולבן לצד חולצות הפולו עם הדפסי פסים בצבעי סגול וירוק נועזים, המוסיפים כיף למראה הלבוש היומיומי קלאסי.

הקולקציה המחויטת

בסיס המלתחה המעונבת העונה, עובר ריכוך משמעותי ומעניק לקולקציה תחושת קז'ואל מעודנת. דומיננטיים במיוחד שילובים בין בדי טכנו חדשניים לבין משי, גימורי בד נעימים, מרקמים מרומזים בטקסטורות שונות של הבד, לצד הבזקים של צבע כחול עז היוצרים יחד מראה מחויט שאינו מתאמץ. דומיננטיים במיוחד גם הז'קטים ברכיסה הכפולה, גוני האפור השונים, משבצות פטיטה אנגליות בניחוח וינטג' ובדי פשתן קלילים בגוונים טבעיים.