עו"ד דורון ברזילי הודיע כי יתמודד על ראשות לשכת עורכי הדין

ברזילי משמש ב-4 השנים האחרונות כיו"ר ועד מחוז ת"א של הלשכה ■ יחד עמו אמור להתמודד עו"ד אפרים נוה, יו"ר ועדת האתיקה של מחוז ת"א, לתפקיד יו"ר ועד המחוז

מערכת הבחירות לראשות לשכת עורכי הדין מתחממת: עו"ד דורון ברזילי הודיע היום (ד') על כוונתו להתמודד על ראשות הלשכה בבחירות שיתקיימו בעוד כ-3 חודשים.

ברזילי, המשמש ב-4 השנים האחרונות כיו"ר ועד מחוז תל-אביב של הלשכה, הוא הראשון מבין המועמדים המכריז על מועמדותו. יחד עמו אמור להתמודד עו"ד אפרים נוה, המשמש כיום יו"ר ועדת האתיקה של מחוז תל-אביב, לתפקיד יו"ר ועד המחוז.

ראש הלשכה ב-4 השנים האחרונות, עו"ד יורי גיא-רון, צפוי להכריז גם הוא בקרוב על התמודדותו לראשות הלשכה, ואולם ברזילי הוא הראשון המכריז באופן פורמלי על כוונתו להתמודד בבחירות.

לפני שבועות אחדים הודיע עו"ד יראון פסטינגר על רצונו להתמודד, ואולם על-פי ההערכות פסטינגר יפרוש מהמירוץ ויודיע על תמיכתו בברזילי.

ברזילי שימש בעבר כעורך דין במחלקה המשפטית בנציבות מס הכנסה, וכיום הוא בעליו של משרד עצמאי העוסק בתחומי המשפט האזרחי, מסים ועבירות צווארון לבן.

בהודעה שפורסמה היום מטעמו של ברזילי, נמסר כי סקר שנעשה על-ידי מטה הבחירות שלו מעניק לו יתרון ניכר על פני גיא-רון בקרב ציבור עורכי הדין.