דרוקר תוקף שוב: "נתניהו מעדיף כרטיסי טיסה ב-40-45 אלף שקל"

כותב בבלוג שלו: "קלינטון ובלייר לא היו מעלים על דעתם לנסוע על חשבון איש עסקים זר לחו"ל" ■ "המקרה של אולמרט פלילי לכאורה, המקרה של נתניהו גם פלילי? לא יודע"

רביב דרוקר נגד ראש הממשלה בנימין נתניהו - מערכה נוספת. תחת הכותרת "הספינים של נתניהו", דרוקר מפרסם בבלוג שלו תגובה לטענות ראש הממשלה בעקבות התחקיר של דרוקר בערוץ 10 שזכה לשם "ביביטורס", בו נחשפו לכאורה טובות הנאה שקיבל נתניהו בטיסות לחו"ל.

דרוקר עונה בבלוג לכל טענה של נתניהו בדרך של "שאלות ותשובות", וטוען לטענות-שווא של ראש הממשלה.

לבלוג של דרוקר לחצו כאן

נזכיר כי אתמול (ד') נתניהו התייחס לראשונה לתחקיר "המקור" של דרוקר, וטען ל"מסע מאורגן ומתוזמן של הכפשה מצידו של העיתונאי, סיפורים מופרכים ומוגזמים הנגועים בצביעות, וסילוף הדברים על-ידי דרוקר".

"זה ספין הספינים", אמר דרוקר בהתייחסו לטענת נתניהו כי כל הנסיעות ב-2006 קיבלו את אישור יו"ר ועדת האתיקה דאז, ח"כ חיים אורון. לטענתו, אין ולא יכול להתקבל אישור לטובות ההנאה האלה, נתניהו עשה פה ספין מתוחכם.

לטענה של נתניהו כי רמות האירוח להן זכה מקובלות בעולם, דרוקר אמר כי זה "שטויות במיץ עגבניות. קלינטון ובלייר טסים ברמת אירוח גבוהה כאזרחים פרטיים. זה לא בעייתי, בדיוק כשם שאין שום בעיה שמר נתניהו נסע ברמה כזאת בזמן היותו אזרח פרטי. קלינטון ובלייר לא היו מעלים על דעתם לנסוע על חשבון איש עסקים זר לחו"ל, כשהם היו נשיא ארה"ב וראש ממשלת בריטניה".

דרוקר מוסיף בבלוג שלו: "נתניהו יכול לנסוע בסטנדרט אירוח מכובד מאוד כשר אוצר, או יו"ר אופוזיציה על חשבון משרד האוצר או הכנסת, כמו רוני בר-און, סילבן שלום וכל אחד אחר. הוא מעדיף לנסוע על חשבון ארגונים אחרים, כי הוא רוצה לנסוע בכרטיסי טיסה של 40-45 אלף שקל לכרטיס וללון בסוויטות של 10,000 שקל ללילה. זה אכן סטנדרט אירוח שמשרד האוצר או הכנסת לא מוכנים לממן ובצדק".

בנוגע לטענה כי הארגונים שהזמינו את נתניהו קבעו את רמת האירוח, דרוקר טען כי היא לא נכונה, וכי אנשי נתניהו דרשו את המחלקות הראשונות, המלונות המפוארים, שירותי ה-VIP וכו'.

דרוקר גם התייחס לטענה כי נתניהו הוא מרצה מבוקש ולכן כולם מזמינים אותו, ואמר כי הרבה מההרצאות שלו הן בכלל ביוזמת נתניהו עצמו ולשכתו.

דרוקר אף התייחס לטענת נתניהו כי הנסיעות שלו שתוארו בתחקיר שונות לגמרי מפרשת "ראשונטורס" בה היה מעורב אהוד אולמרט, ואמר כי אכן יש שוני - אבל גם מספר נקודות דמיון. "המקרה של אולמרט הוא פלילי לכאורה. המקרה של נתניהו גם פלילי? לא יודע", אמר.

"אנשי נתניהו אמרו שהיינו קטנוניים כשהזכרנו את הדרישות לתפריט מזון מיוחד של ראש הממשלה לקראת אחת הנסיעות. פשוט זה נראה לנו כמו כוכבנית הוליוודית ששולחת את דרישותיה לקראת הופעה - נראה לנו מוזר שראש ממשלה שולח את זה לאיש עסקים שמארח אותו", אומר דרוקר.