המהנדס מעזה, אבו סיסי: "אין ולא היה לי קשר לגלעד שליט"

לפי פרסומים זרים, דיראר אבו סיסי, המהנדס מעזה, נחטף מאוקראינה לישראל ■ אמר היום בביהמ"ש: "המוסד חטף אותי מאוקראינה" ■ נתניהו אמש: "מסר מידע בעל ערך"

דיראר אבו סיסי, המהנדס מעזה שלפי פרסומים זרים נחטף מאוקראינה לישראל, התייחס לראשונה למעצרו והכחיש את הדיווחים השונים בכלי התקשורת שלפיהם הוא מחזיק במידע אודות מקום הימצאו של החייל החטוף.

"המוסד חטף אותי מאוקראינה", הוא אמר למצלמה כשהובא לדיון בהארכת מעצרו בבית משפט השלום בפתח תקווה. "חקרו אותי על גלעד שליט, אבל אין לי ולא היה לי קשר לגלעד שליט. אני בסך-הכול מהנדס חשמל. אני חף מפשע, זה הכול שקר. אני בן אדם פשוט ומוסר ד"ש לאשתי ולילדים".

אמש התייחס לפרשה ראש הממשלה, בנימין נתניהו, במשדר החי המיוחד בחדשות 2 באינטרנט. "אבו סיסי הוא איש חמאס, הוא מוחזק במעצר בישראל, במעצר חוקי לפי כל הכללים", אמר נתניהו והוסיף: "אני לא רוצה להתייחס להקשר לגלעד שליט או להקשרים אחרים, אלא רק יכול להגיד שהוא מסר מידע בעל ערך".

אתמול דווח במגזין הגרמני "דר-שפיגל" כי בישראל חטפו את אבו סיסי כדי לקבל מידע שיוכל לאפשר את שחרורו של שליט בפעולה צבאית. לדברי מקור ישראלי שצוטט שם, כדי להצליח במשימה כזו על ישראל לדעת את מיקומו המדויק של החייל החטוף בתוך שטח הרצועה.