אורי מסר לתובע במשפט אולמרט: "אתה רוצה לבייש אותי"

עד התביעה המרכזי במשפטו של ראש הממשלה לשעבר נאלץ לשנות את גירסתו ולהודות כי העביר מעטפות מזומנים ישירות לאולמרט - ולא רק דרך שולה זקן

‎‎עו"ד אורי מסר, עד התביעה המרכזי במשפטם של ראש הממשלה לשעבר אהוד אולמרט ושל מנהלת לשכתו שולה זקן, הודה כי העביר במספר הזדמנויות מעטפות מזומנים ישירות לידיו של אהוד אולמרט.

‏מסר אמר את הדברים היום (ה') בחקירתו החוזרת במסגרת עדותו במשפט, לאחר שבחקירתו הנגדית לפני ימים אחדים טען כי מעולם לא מסר כספים ישירות לאולמרט, אלא רק לזקן.

לאחר שהתובע, עו"ד אורי קורב, הקרין קטעים מחקירתו של מסר במשטרה, שבה אמר כי מסר מזומנים לאולמרט, נאלץ מסר לשנות את גירסתו ולהודות כי מסר כספים לאולמרט וכי התבקש להחזיק את הכספים במזומן על-ידי זקן ואולמרט.

הדיון היום היה רצוף התנצחויות בין התביעה להגנה, בין היתר בשאלה מי מהצדדים מתדרך את העיתונאים.

"הדרך של ההגנה היא פסולה", אמר קורב לבית המשפט, "להתראיין בחוץ כשעדים מעידים, כשאנחנו לא מתראיינים לעולם".

סנגורה של זקן, עו"ד מיכה פטמן, השיב: "קורב מתדרך בתוך האולם את כלי התקשורת". "זו לא הפעם הראשונה שמנסים להטיל בנו בוץ ורפש", השיב קורב.

‏מסר עצמו היה נסער וביקש לומר דברים בנימה אישית לבית המשפט: "הספקתי לשמוע שעו"ד קורב אמר ששיקרתי במשטרה ושיקרתי בבית המשפט. לטעמי הוא לא אמר את זה לבית המשפט - אלא לתקשורת. יש גבול למה שאני יכול לספוג".

‏לאחר הקרנת הקטע מחקירת המשטרה אמר מסר מעל דוכן העדים: "הקטע הזה נועד להשפיע עליי וללחוץ אותי. אתה רוצה לבייש אותי. אני לא חוזר בי שפעם או פעמיים נתתי לאולמרט כסף. למה צריך להקרין פה סרטים?".