שרה נתניהו לחדשות 2: "צביעות והתחסדות! די, די כבר!"

רעיית ראש הממשלה בראיון בלעדי שישודר הערב: "שוב פוגעים בראש הממשלה דרכי" ■ על פרשת הנסיעות שלה ושל בעלה לחו"ל: "נסענו לפי הסטנדרט של ראש ממשלה לשעבר"

"נסענו לפי הסטנדרט של ראש ממשלה לשעבר" - כך אומרת רעיית ראש הממשלה, שרה נתניהו, בראיון בלעדי לסיוון רהב-מאיר בחדשות ערוץ 2. הראיון ישודר הערב (ה') במהדורה המרכזית.

בראיון מתייחסת נתניהו בפירוט לכל הנושאים שעל סדר היום, גם לפרשת הנסיעות שלה ושל בעלה לחו"ל, שאותה החליט מבקר המדינה לחקור, ולטענות כי היא אחראית על מינויים בכירים בשירות המדינה.

"החלטתי לדבר כי אני מרגישה שאין כבר כוח לעוד מתקפה נוספת. שוב אני עומדת בפני הציבור כמטרה, שוב פוגעים בראש הממשלה דרכי", אמרה. "זאת רכילות מרושעת, שהופכת למעין טקס קבוע, של צביעות והתחסדות, ודי. די כבר. צריך להפסיק את זה!"

נתניהו טוענת כי צריך לחקור את כל הפוליטיקאים בישראל על הנסיעות שלהם, כי מדובר בנוהג מקובל ומותר, וכי כל נסיעותיה היו על-פי הנהלים. כמו כן טענה כי לא מדובר בנהנתנות או בבעיה אתית כלשהי, כי כל הפרסומים על תנאים מיוחדים הם שקריים.

עוד מספרת נתניהו על ההתמודדות היומיומית עם הפרסומים ועונה בפירוט לטענות על מימון כרטיסי טיסה על-ידי עשירים יהודים, על תנאים מיוחדים שדרשה לעצמה כביכול ולילדיה ועל החקירה של מבקר המדינה. כמו כן היא מספרת גם על עבודתה כפסיכולוגית ילדים ועל גידול הילדים אבנר ויאיר בבית ראש הממשלה.

אמש (ד') שידרו בחדשות ערוץ 2 ראיון שערכו גולשי YouTube עם ראש הממשלה בנימין נתניהו, וגם בו טען כי "מטווחים" את רעייתו בכדי לפגוע בו.