הכשרה אנרגיה במו"מ להבאת אסדת קידוח ל"שרה" ו"מירה"

מדווחת לבורסה: צופה את התחלת הקידוח הראשון בתחילת דצמבר 2011 ■ השותפות ביקשו וקיבלו את אישור הממונה על ענייני הנפט להאריך את מועד החתימה על האסדה לסוף אפריל

הכשרה אנרגיה הודיעה היום כי היא ושותפותיה לרישיונות "שרה" ו"מירה", ביניהן מודיעין , נמצאות במשא ומתן מתקדם עם אחת החברות המובילות בעולם בתחום הקידוחים לחתימת חוזה על אסדה לקידוח ברישיונות החיפוש הימיים "שרה" ו"מירה".

בנוסף הודיעה החברה כי היא ביקשה וקיבלה מהממונה על ענייני הנפט ארכה לחתימה על אסדת קידוח לסוף חודש אפריל, על מנת לאפשר לה לסיים את המשא ומתן ולהביא לגמר חתימה את חוזה הקידוח. החברה צופה את התחלת הקידוח הראשון בתחילת דצמבר 2011.

אוהד מראני, מנכ"ל הכשרה אנרגיה, מסר כי "החברה ממשיכה להתקדם בבטחה בהתאם לתוכניות להתחלת קידוחי אקספלורציה ברישיונות "שרה" ו"מירה" בסוף שנת 2011".

נזכיר כי בחודש שעבר הודיעה הכשרה אנרגיה על הסכמים שנחתמו והוגשו לאישורה של מועצת הנפט, ביניהם הסכמים לרכישת אחוזים ב-4 רישיונות נוספים: 17.5% מרישיונות דלק ונובל ברישיון "אלון E" ו-17.5% ברישיון "רות D", וגם 10% מזכויות ההשתתפות בשני רישיונות ימיים לחיפוש גז טבעי בשדה "דניאל" מישראמקו. לאחר השלמת העסקאות, הכשרה אנרגיה תחזיק בזכויות ב-8 רישיונות כולל אופציות.