בית צמוד קרקע ברמת-גן ב-5.7 מיליון שקל - שווה או לא?

המיקום: רחוב משה שרת ברמת-גן ■ הגודל: 370 מ"ר בנוי ו-120 מ"ר חצר ומרפסות ■ המחיר: 5.7 מיליון שקל ■ 3 סיבות לכדאיות העסקה ו-3 סיבות הפוכות

למה כן

1. רחוב משה שרת ברמת-גן נמצא במיקום מצוין בעיר. מרחק קצר מהפארק, מבתי-ספר וממקומות מרכזיים אחרים. איפה עוד אפשר לגור בדירה שדומה לבית פרטי ועדיין נמצאת בתוך העיר?

2. במחיר הזה לא תוכלו לקנות בית ברחוב, מה עוד שאין הרבה שעומדים למכירה. אולי זו ההזדמנות היחידה להיכנס לרחוב היוקרתי עם תושביו המכובדים, ולקצר דרך במחיר.

2. חלק מערך של נכס הוא הסיפור שעומד מאחוריו. ביתה המפורסם של פנינה רוזנבלום, עליו מקימה בלונדינית אחרת (ענבל אור) בניין מגורים ודאי "עושה את זה" ללא מעט ישראלים.

למה לא

1. נכון להיום עדיין ניצב על המגרש הבית שבו התגוררה פנינה רוזנבלום. מדובר בפרויקט שעוד לא התחיל להיבנות ומלבד הדמיה יפה של Evolve Media אין הרבה, ויום האכלוס עוד רחוק מאוד.

2. בחלק מהדירות יש בריכת שחיה ובחלק גינה. אם מישהו מצפה לקבל במחיר הזה פרטיות ושקט כמו שהיו לרוזנבלום, שיבדוק קודם מי השכנים המתוכננים.

3. במחיר 5.7 מיליון שקל אפשר עוד למצוא בית צמוד קרקע, עם גינה פרטית במקומות רבים. אומנם זה לא יהיה ברחוב שרת ברמת-גן, אבל אולי גם לא כל כך רחוק משם. (אורי חודי)