תקציב 018 אקספון עובר לפוקס-גורן-גלעדי

התקציב, שנאמד ב-2-3 מיליון שקל לשנה, טופל בשנה האחרונה בידי משרד הפרסום Believe

תקציב הפרסום של חברת השיחות הבינלאומיות 018 אקספון עובר למשרד פוקס-גורן-גלעדי - כך נודע ל"גלובס".

יחסית לחברות אחרות הפועלות בשוק התקשורת, אקספון איננה נחשבת למפרסמת גדולה, והיקפי הפרסום שלה עומדים באופן מסורתי על סדרי גודל של 2-3 מיליון שקל לשנה.

בניגוד ל-013 ברק, 012 סמייל ונטוויז'ן, אקספון כמעט ואיננה עולה לפרסום בטלוויזיה, והפרסום שלה מופנה בדרך-כלל לאפיקים אחרים.

זול כל השנה

החברה הוקמה ב-2004, והמשרד הראשון שטיפל בתקציב שלה היה דרורי-שלומי, שעמד גם מאחורי המיתוג שלה, יצירת הלוגו והתוויית הקו הפרסומי להשקה. רוב הפעילות הפרסומית אז, בדומה להיום, התמקדה בעיתונות וכללה גם מעט תשדירי רדיו ושילוט חוצות. המיצוב שנבחר לאקספון היה של חברה שאינה עושה מבצעים אלא שומרת על מחירים נמוכים לאורך כל השנה.

לאחר כשנה הופסקה ההתקשרות עם דרורי-שלומי, והתקציב הועבר לערמוני-בייטס, שטיפל בו עד 2008. אז נערך שינוי בהנהלת החברה, שהביא בהמשך גם לשינוי במערך הפרסום, ואת מקומו של ערמוני תפס TBWA דיגיטל, אז הזרוע האינטרנטית של משרד הפרסום יהושע TBWA.

אבל גם איתם לא החזיקה ההתקשרות לאורך שנים, וב-2010 הועבר התקציב למשרד פרסום שנקרא Believe. אז גם הוחלפה הסיסמה השיווקית מ"פשוט לדבר בזול" ל"אקספון - חופש הדיבור".

במארס 2010 נרכשה החברה בידי חברת מרתון טלקום בע"מ, זרוע התקשורת של איש העסקים חזי בצלאל. עתה מתעתדים בחברה לצאת בקמפיין מיתוג מחדש, ולצורך זה החליפו שוב משרד פרסום.