הסטארט-אפ הישראלי מג'יסטו - הזוכה בתחרות טקונומי

בכנס הציגו 6 חברות סטארט-אפ ישראליות, והזוכה נבחרה על בסיס SMS של הקהל

חברת הסטארט-אפ הישראלית Magisto היא הזוכה במקום הראשון בתחרות הסטארט-אפים בתחום האינטרנט שנערכה היום (ג') בכנס Techonomy ברמת גן. בכנס הציגו שש חברות סטארט-אפ ישראליות, והזוכה נבחרה על בסיס SMS של הקהל.

מג'יסטו מפתחת טכנולוגיה שמנסה לפתור בעיה מוכרת: משתמשים רבים מעלים ליו-טיוב או לפייסבוק סרטוני וידיאו ביתיים או פרטיים, שלעיתים קרובות ארוכים מדי או אינם ערוכים היטב, ובשל כך נעלמים בשטף המידע שברשת או שלא זוכים לצפיות ולשיתופים. הטכנולוגיה של החברה יודעת לנתח את קטעי הווידיאו ולערוך אותם בצורה מעניינת.

החברה, שנקראה במקור SightEra, הוקמה ב-2009 על-ידי ד"ר אורן בוימן וד"ר אלכס רב-אחא ומומנה על-ידי מגמה ונצ'רס בסכום לא ידוע.

את הכנס יזמו הבלוגרית אורלי יקואל, שמפעילה את הבלוג Go2web20, והיזם אדי רזניק. על פאנל השופטים נמנו המשקיע ג'ף פולבר; מייק בוצ'ר מ-TechCrunch; האנג'ל ירון סמיד; אדם פישר, שותף בקרן בסמר; והבלוגר בראד מקרתי מ-The Next Web. זו השנה השלישית שבה מתקיים הכנס. הזוכה ב-2010 הייתה חברת Interlude של המוזיקאי יוני בלוך, וב-2009 זכתה Face.com.

חברות אחרות שהציגו בכנס: Hitpad, אפליקציית אייפד שמסייעת להתמודד עם עומס מידע; Daps'em, המפתחת אפליקציית אייפון שנשענת על התכונה החברתית של פרגון; tingiz, שמנסה להנגיש את נושא הברקוד במערכת היחסים בין מותגים לבין הצרכנים; Tvtak, עם אפליקציה שהופכת שידור טלוויזיוני לאקטיבי; ו-Jumboard, שפיתחה מקלדת שמאפשרת לילדים גישה למשחקים ידידותיים באינטרנט.