פורקס פלייס: כתב התביעה נגדנו רצוף שקרים חמורים

מג'ד שייך, שפעל בזירת המט"ח באמצעות החברה, טען כי הפסיד 5.4 מיליון שקל תוך 3 חודשים בעקבות התנהלותה ■ פורקס פלייס: "שייך הוא עבריין מועד שאינו בוחל באמצעים"

חברת המסחר במט"ח פורקס פלייס הגישה ביום חמישי האחרון כתב הגנה לתביעתו של מג'ד שייך, איש עסקים מצפון הארץ שפעל בזירת המט"ח באמצעות החברה, אשר לטענתו הפסיד 5.4 מיליון שקל בתוך פחות מ-3 חודשים, בעקבות התנהלותה.

בכתב ההגנה, שהוגש למחלקה הכלכלית בבית המשפט המחוזי בתל-אביב, נטען כי כתב התביעה רצוף "שקרים וכזבים חמורים", וכי התובע הנו "עבריין מועד שאינו בוחל באמצעים במטרה להשיג דברים לא לו".

לטענת פורקס פלייס, התובע הנו הבעלים של חברת פורקס המתחרה בה ישירות, זאת בניגוד לניסיונו להציג את עצמו כמשקיע תמים שנוצל על-ידה. מעבר לכך, בבעלותו 11 תחנות דלק, והוא בעל ניסיון רב בהשקעות בתחום הפורקס וכבר סחר בזירה זו בסכומי-עתק.

תביעה נגדית

במקביל להגשת כתב ההגנה הגישה פורקס פלייס, באמצעות משרד עורכי הדין פירט, וילנסקי, מזרחי, כנעני, תביעה בסך חצי מיליון שקל נגד שייך, בטענה כי הונה את בית המשפט ואף השיג במירמה צו עיקול כנגדה.

יצוין כי רשם בית המשפט חגי ברנר הסיר את צו העיקול זמן קצר לאחר שניתן וקבע כי הבקשה "מעוררת על פניה קשיים במישור המהימנות". על בסיס זה, בין השאר, מבקשת החברה מבית המשפט לפסוק לה פיצויים מוגדלים.

מנכ"ל חברת פורקס פלייס, שלום פרץ, אמר היום (ג'): "כולי תקווה שבית המשפט יבחר בתביעה המדוברת להגיד את דברו באופן הנחרץ והברור, כך שיעביר מסר לכל אותם תובעים שאינם נקיי-כפיים ומשתמשים בבית המשפט כדי לפגוע ולגרום נזק עסקי ותדמיתי לחברות לגיטימיות הפועלות לפי חוק".