מנכ"ל ספנשן היוצא מחפש מנהל למרכז מו"פ חדש בישראל

מנכ"ל ספנשן הקודם, ד"ר ברטנרד קמבו, מונה לתפקיד יו"ר ומנכ"ל Crocus, סטארט-אפ בתחום הזכרונות ■ קמבו מעוניין לאתר מנהל שיקדם בישראל פתיחת מרכז פיתוח לחברה

במאי 2010, בזמן שספנשן השלימה את תוכנית ההבראה שלה ויצאה מסכנת פשיטת רגל, הודיעה חברת הסטארט-אפ בתחום הזיכרונות Crocus על המינוי של מנכ"ל ספנשן הקודם, ד"ר ברטנרד קמבו, לתפקיד היו"ר והמנכ"ל.

במקביל להודעת המינוי בישרה גם החברה על השלמת סבב גיוס של 8 מיליון דולר ממגוון משקיעים. אחת המשקיעות ב- Crocus לאורך השנים היא לא אחרת מאשר טאואר הישראלית, שגם מייצרת את הזיכרון מתוצרת Crocus במפעלה במגדל העמק.

ל"גלובס" נודע כי קמבו, המנכ"ל החדש של Crocus, שמפתחת זיכרון בשם MRAM המשלב יכולות של זיכרון לגישה מהירה במחשבים (RAM) עם טכנולוגיה מסוג NOR, רוצה לקחת את הקשר הישראלי למקום מתקדם יותר.

קמבו מנסה בימים אלו למצוא מנהל מקומי עם ניסיון בתחום הזיכרון, כדי שיקדם פתיחת מרכז פיתוח לחברה בישראל. קמבו, כפי שגם העיד בעצמו בעבר, חש סימפטיה להיי-טק הישראלי עוד לפני שחתם על הצ'ק לרכישת סייפן. מנהל בכיר לשעבר בתחום הזיכרונות שפנוי כרגע בישראל הוא דב מורן, מייסד אם סיסטמס ומודו, אך קשה להאמין שתפקיד כזה יהיה אטרקטיבי עבורו.