פתיחה מוצלחת ל"החברים של נאור" בערוץ 10: רייטינג של 18.1%

עם זאת, "אבודים" של זכיינית ערוץ ערוץ 2 רשת, בהנחיית צופית גרנט, גברה על תוכניתו של נאור ציון והשיגה בפרק פתיחת העונה שלה רייטינג של 22.4%

ערב צפייה מוצלח אמש (ג') בטלוויזיה. ערוץ 10 פתח עונה שלישית של "החברים של נאור" עם רייטינג של 18.1%. מדובר בנתון השקה דומה לזה של העונה הקודמת.

עם זאת, "אבודים" של זכיינית ערוץ ערוץ 2 רשת, בהנחיית צופית גרנט, גברה על תוכניתו של נאור ציון והשיגה בתוכנית פתיחת העונה שלה רייטינג של 22.4% בקרב משקי-בית יהודיים.

בתוך כך, השעשועון של ערוץ 10, "לעוף על המיליון", השיג רייטינג של 11.5%.

מהדורת חדשות ערוץ 2 היא התוכנית הנצפית ביותר אמש עם רייטינג של 23.5%, למרות שבין החברים של נאור אפשר לכלול כעת גם את מיקי חיימוביץ' ויעקב איילון מחדשות ערוץ 10, שנהנו מהתוכנית ששודרה אחריהם ואשר הובילה את המהדורה לנתון רייטינג גבוה במיוחד של 13.5%.

במשבצת הפרה-פריים, "תוכנית חיסכון" של חדשות ערוץ 2 הביאה רייטינג של 11.7%, ואילו גיא פינס בערוץ 10 לא הצליח לשחזר את נתוני יום שני וירד ל-9.3% צפייה.

אייל גולן, בתוכניתו בערוץ 24, הופך להיות יריב שקול לערוצי הברודקאסט, עם התקרבותו לתוכנית הגמר בתוכנית "אייל גולן קורא לך". אתמול השיגה התוכנית רייטינג של 5.2% ונעה במהלך השידורים החוזרים שלה בין 1% ל-2% צפייה.

משחק ליגת האלופות, על-פי נתונות בלתי רשמיים, גרף בעבור ערוץ הספורט רייטינג של 6.2%, ואילו המשחק בערוץ 5+ הביא 1.8% צפייה.