סיטי שורי על מניות הגז-נפט: רציו בדרך ל-69 אג'

אחרי UBS, גם הבנק הזר סיטי מצטרף לקלחת הגז-נפט בת"א ■ ההמלצות לדלק קידוחים, אבנר ורציו עומדת על "קנייה"; ישראמקו עם המלצת "החזק"

בבנק סיטי מתחילים היום (ה') לסקר את סקטור הגז הישראלי עם 3 המלצות "קנייה" ואחת "החזק". האנליסטים מארק פלצ'ר, מייקל קלאר וקאפיל קאנדוי מעניקים לדלק קידוחים , אבנר ורציו המלצת "קנייה" ולישראמקו המלצת "החזק".

נתחיל מהשורה התחתונה של מחירי היעד: לדלק קידוחים מעניקים האנליסטים מחיר יעד של 19 שקל ליה"ש, זינוק של 40% על מחיר הבסיס הבוקר בתל אביב. לאבנר מוצמד מחיר יעד של 3.4 שקלים ליה"ש - זינוק של 40% על מחיר הבסיס. האנליסטים מצמידים מחיר יעד של 69 אגורות ליה"ש רציו - זינוק של 32.5% על מחיר הבסיס. מחיר היעד לישראמקו עומד על 45 אגורות - ירידה קלה לעומת מחיר הבסיס הבוקר.

בסיטי מציינים כי לאחר גילוי מאגרי "תמר" ו"לוויתן" ישראל הפכה ל"פרובינציית היקרוקרבונטים מבטיחה", כאשר 4 השותפות המוזכרות לעיל נמצאות בלב ליבה של התעשייה המתפתחת.

על רציו כותבים האנליסטים כי היא "שחקן טהור" של "לוויתן" ומציעה את הפוטנציאל המקסימאלי של פיתוח וחקר המאגר. כמו כן, היא מציעה חשיפה גבוהה לפוטנציאל הנפט המאגר. בסיטי מזכירים גם כי רציו מחזיקה ב-100% מהזכויות ב"גל", אשר תוצאות הסקר התלת-ממדי צפויות להתפרסם בחודשים הקרובים.