ממשיכה להתרחב במזרח הרחוק: טאואר פותחת משרד בסין

המטרה: הרחבת נוכחותה ופעילותה העסקית של החברה ■ השבוע הודיעה טאואר על רכישת מפעל ייצור ביפן תמורת כ-140 מיליון דולר

טאואר הודיעה היום (ה') על פתיחת משרד מקומי בשנגחאי, סין ועל מינויו של לי קין למנהל המשרד. המשרד החדש יפעל להרחבת נוכחותה ופעילותה העסקית של החברה באזור זה. לטאואר מספר לקוחות fabless בסין להם מייצרת החברה בעיקר מוצרי RF.

על פי הודעת החברה, היא תתמקד במתן תמיכה עסקית וטכנית בסין על מנת לענות על הגידול בצרכי הלקוחות בשוק ה-RF כמו גם בשווקי ה-Power Management, CMOS Image Sensor, MEMS ויישומים אחרים בסין. חברת המחקר CSIA מעריכה כי שוק מוצרי הסמיקונדקטור הסיני מהווה כ-38% משוק מוצרי הסמיקונדקטור העולמי המוערך בכ-102 מיליארד דולר.

"הניסיון הרב של לי קין בתעשייה הסינית יסייע לנו להמשיך ולקדם את פעילותינו העסקית ואת שיתופי הפעולה שלנו באזור זה, תוך הרחבת ההיצע של טכנולוגיות ייחודיות מתקדמות שיאפשר ללקוחות בסין למקסם את ביצועי מוצריהם ויאפשר לטאואר חדירה לשוק נוסף", אמר דני אשכנזי, סמנכ"ל המכירות של טאואר. "כמו כן, פתיחתו של המשרד והתפקיד החדש שיצרנו מהווים עדות לחשיבותו של השוק הסיני לחברה ומעידים על מחויבותנו להמשיך ולהגדיל את בסיס לקוחותינו בסין".

קין אמר כי "שוק ה-fabless הסיני גדל במהירות והוא צפוי להמשיך ולגדול גם בעתיד. אני נרגש לייצג את החברה המובילה בעולם בייצור שבבים בטכנולוגיות ייחודיות ולעבוד עם הצוות המקצועי והמיומן ועם ההיצע הטכנולוגי המוביל על-מנת להגדיל את נתח השוק של החברה ובכך אף להועיל לארצי".

נזכיר כי בתחילת השבוע דיווחה טאואר כי תרכוש מפעל ייצור ממייקרון האמריקנית ביפן, וזאת תמורת לסך של כ-140 מיליון דולר. המפעל מסוגל לייצר כ-60 אלף פרוסות סיליקון לחודש - גידול של 80% ביכולת החברה.