הרשת תעמוד בעומס? SMS חינם בפלאפון לפני פסח

פלאפון מעניקה ללקוחותיה הטבה מיוחדת לקראת פסח - 500 הודעות SMS חינם לכל הרשתות בסוף השבוע שלפני החג ■ "אנו נערכים טכנולוגית ושירותית לקראת ההודעות הרבות שיישלחו"

האם רשת הסלולר בישראל תחווה עוד נפילה בחג הפסח הקרוב, כזו הדומה לקשיים שחוותה בראש השנה האחרון? בספטמבר 2010, נזכיר, רשת הסלולר לא עמדה בעומס, וחלק גדול מהודעות ה-SMS שנשלחו בערב החג - הגיעו רק לאחר כיומיים.

השאלה הזו רלוונטית ואקטואלית לאור מהלך שיווקי אטרקטיבי עליו הודיעה פלאפון היום (א'), לפי היא תעניק ללקוחותיה הטבה מיוחדת לחג הפסח - 500 הודעות SMS חינם לכל הרשתות בסוף השבוע שלפני החג - ב-15-16 באפריל.

נציין כי פלאפון רוצה למנוע אפשרות של עומס על הרשת בחג עצמו, ולכן מציעה את המבצע בסוף השבוע שלפני.

הודעות SMS פופולריות מאוד בחגים בישראל, ורבים מהישראלים מעדיפים להשתמש בהן לשם ברכה קבוצתית לכל יקיריהם - יותר מאשר שיחות טלפון או אפילו מפגשים בין-אישיים.

לפלאפון, נציין, יש 2.7 מיליון לקוחות בסלולר שצפויים להיענות להטבה האטרקטיבית של החברה, ולאור זאת לא מן הנמנע כי הרשת לא תעמוד בעומס.

אסף עופר, סמנכ"ל השיווק בפלאפון, אמר כי "גם השנה אנו נערכים טכנולוגית ושירותית לקראת ההודעות הרבות שישלחו לקוחותינו ערב חג הפסח. מאחר שמדובר במיליוני הודעות, אנו ממליצים ללקוחותינו להקדים את משלוח ההודעות על מנת לווסת את העומסים".

בראש השנה של 2010 הגיעו ל"גלובס" תלונות רבות מלקוחות פלאפון, שהתלוננו כי אינם מצליחים להוציא הודעות SMS לקרוביהם באמצעות מכשירי הסלולר. בדיקת הנושא העלתה כי אכן היו שיבושים באספקת השירות עבור חלק מלקוחות החברה. מחברת פלאפון נמסר אז כי "עקב ריבוי הודעות חג, ייתכנו שיבושים נקודתיים במשלוח הודעות, ופלאפון עושה את מרב המאמצים על מנת לאפשר לעם ישראל להמשיך ולשלוח ברכות שנה טובה".