בואו לטגן צ'יפס: מקדונלד'ס מקדמת את המושג "מק ג'וב"

ענקית המזון המהיר מעלה קמפיין רחב היקף שיתמוך בגיוס 50 אלף עובדים לרשת

המטרה של ענקית המזון המהיר מקדונלד'ס לגייס 50 אלף עובדים תקבל רוח גבית בקמפיין ייעודי שתעלה החברה באמצעי מדיה רבים. הרשת הכריזה על 19 באפריל כיום גיוס המוני של עובדים חדשים שיצטרפו ל-600 אלף שכבר נמנים על עובדי הרשת.

מנהל המדיה החברתית של מקדולנד'ס, ריק ויון, אמר כי "'מק' ג'וב' עומד להפוך לחלק מהשיחה. אנחנו לא נתחמק מהמושג הזה אלא נטמיע אותו".

הקמפיין יעלה במגזיני פרינט כמו "פיפל מגזין", מדיה חברתית, אתרי אינטרנט ורדיו. הקריאייטיב עצמו יתמקד בשיפור התדמית של העובדים ברשת.

לדברי בכיר ברשת, אחת המטרות של הקמפיין היא להציג את האפשרויות השונות לעבוד בחברה ולנסות לנפץ את המיתוס על כך שאין עתיד ניהולי לעובדים הזוטרים.

יש לציין כי הרשת החליטה לוותר על קמפיין טלוויזיה. "החלטנו שהפרינט הוא הדרך הטובה ביותר לתקשר את המסר", אומרת טניה הייט, מנהלת שיווק במקדונלד'ס ארה"ב, "סרטונים רלוונטיים יועלו במדיה החברתית, והם יכללו בין היתר גם צילומים של עובדים אמיתיים שמספרים מדוע הם אוהבים את ה'מק' ג'וב' שלהם".

יש לציין כי בחודשים האחרונים העלו רשתות אחרות כמו פיצה האט, southwest ו-overstock קמפיינים המעמידים במרכז את העובדים.

בשבוע שעבר השיקה הרשת גם קמפיין פנימי בין העובדים, שבו ביקשה מהם ליצור סרטוני וידיאו שבהם הם מספרים מדוע הם אוהבים את העבודה ברשת. הסרטונים הללו עשויים להיות חלק מהקמפיין של הרשת.