חוזה לאפי ארה"ב עם הכנסות של לפחות 40 מ' ד' בשנה

אפי ארה"ב מקבוצת אפריקה ישראל חתמה על הסכם להשכרת 2,400 מ"ר בבניין הטיימס סקוור לרשת המסעדות Jekyll and hyde

אפי ארה"ב מקבוצת אפריקה ישראל מדווחת היום (ג') כי חתמה על הסכם עם חברת ADVENTURE ENTERTAINMENT להשכרת כ-2,400 מ"ר המיועדים לפתיחת סניף של רשת מסעדות בבניין. ל"גלובס" נודע כי רשת המסעדות היא רשת המסעדות המפורסמת - Jekyll and hyde. המסעדה, הצפויה לקום בקומת הקרקע ובקומה השנייה במתחם הבידור בן שש הקומות בתוך בניין הטיימס סקוור, צפויה להיפתח לקראת חג מולד 2011.

על פי הערכות בשוק, מדובר בחוזה ארוך-טווח עם הכנסות מוערכות של מעל 40 מיליון דולר בשנה. בעקבות החתימה על הסכם זה, תעמוד תפוסת השכירות במתחם הקמעונאי של בניין הטיימס סקוור על 80%.

תמיר קזז, ממלא מקום מנכ"ל אפי ארה"ב, אמר כי "הסכם זה הינו נדבך נוסף ביישום האסטרטגיה העסקית של החברה המתמקדת בשינוי ייעוד בניין הטיימס סקוור מבניין משרדים למתחם בידור רב-שימושי הכולל בית מלון. לדבריו של קזז, "עם השלמת עסקה זו יעמוד שיעור התפוסה במתחם הקמעונאי של הבניין לכ-80% ואנו צופים כי עד סוף שנת 2011 יושכרו כל השטחים במלואם".

"גל הביקושים הגבוה לשטחים קמעונאיים איכותיים נרחבים בבניין הטיימס סקוור נובע מהעבודה כי חנויות הבניין פונות היישר לרחוב ה-44, בו קיימת תנועה ערה ביותר של הולכי רגל רבים. לפיכך, הפך הבניין ליעד מוביל עבור קמעונאים המעוניינים בחשיפה עצומה ללקוחות מכל העולם. בניין הטיימס סקוור, שהינו יעד דינאמי מפורסם למבקרים, כולל כיום שורה של דיירים ידועים בתחום הבידור והקמעונאות. המיקום המרכזי ברחוב ה-44, בשילוב עם החשיפה לטיימס סקוור, צפויים להגביר באופן משמעותי את המודעות למותג המסעדה בקרב תושבי ניו-יורק ול-38 מיליון מבקרים המגיעים מדי שנה לבניין זה", הדגיש קזז.