השיחה: גדעון סער במפגש מלכותי, חיים סקאל אופנתי

מי נפגשו עם נסיך ונסיכת ספרד? ■ מי הגיע לחנוכת משכנם החדש של הקבלנים? ■ וגם: מדוע נעדר קובי אריאלי מפייסבוק?

טרוקיה מתוודע לפסח

אנג'לו טרוקיה, היו"ר והמנכ"ל החדש של יוניליוור ישראל, המתוודע לראשונה לחג הפסח בישראל ולבולמוס הקניות המתלווה אליו, חבר לאלון שץ, סמנכ"ל המכירות, ולענת גבריאל, סמנכ"לית חטיבת המותגים הבינלאומיים, ושלושתם יצאו יחד למשמרת "דיילות" בת 4 שעות באחת מרשתות השיווק.

אנג'לו טרוקיה, הכנות לפסח / צלם אלירן אביטל
 אנג'לו טרוקיה, הכנות לפסח / צלם אלירן אביטל

אנג'לו טרויקה

המשמרת נערכה במסגרת פעילות מואצת של יוניליוור לקראת החג שבה נטלו חלק כל חברי הדרג הניהולי של החברה. לאחר שהקפיד ללמוד את צמד המלים "חג שמח", חש טרוקיה מספיק בטוח לפנות לצרכנים.

נסיך במרכז רבין

על-פי בקשתו המיוחדת ביקר אתמול יורש העצר הספרדי, הנסיך פיליפה, יחד עם רעייתו הנסיכה לטיסיה, בתערוכת "פרמטר" - תערוכה משותפת לסטודנטים מברצלונה ולסטודנטים מהחוג לעיצוב פנים של המסלול האקדמי, המכללה למינהל.

דליה רבין, תערוכת ``פרמטר`` / צלם אביב חופי
 דליה רבין, תערוכת ``פרמטר`` / צלם אביב חופי

דליה רבין

הזוג המלכותי, המבקר בישראל, הגיע אתמול (ב') בצהריים למרכז יצחק רבין בתל-אביב, שם השיק את התערוכה הספרדית-ישראלית. הנסיך והנסיכה גם פגשו במקום את 3 בנותיה של אוצרת התערוכה, אריאל בלונדר, וסיפרו בגאווה על שתי הבנות הקטנות שלהם.

יצחק קאול, תערוכת ``פרמטר`` / צלם אביב חופי
 יצחק קאול, תערוכת ``פרמטר`` / צלם אביב חופי

יצחק קאול

באו לחסות בצלה של מלכות: שר החינוך גדעון סער, דליה רבין, נשיא המסלול האקדמי המכללה למנהל פרופ' זאב נוימן, נשיא אוניברסיטת תל-אביב פרופ' יוסף קלפטר, יצחק קאול ועוד.

גולד חונך

אמש, באירוע מצומצם, חיים סקאל, יו"ר ובעלים של סקאל הולדינגס, זכיינית מותג TOPSHOP/TOPMAN, השיק את מותג האופנה הבריטית לגבר TOPMAN בישראל. לחנות הדגל בקניון ארנה בהרצליה הגיע שגריר בריטניה בישראל מתיו גולד, מלווה ברעייתו ססליה ובבתו החדשה בת 10 ימים שזכתה לשם רייצ'ל. גולד סיפר על כך שהוא יוצא ל"חופשת לידה" של שבועיים וגזר את הסרט הכניסה לחנות.

חיים סקאל, מתיו גולד, סולי סקאל, השקת מותג האופנה TOPMAN / צלם גוני רסקין
 חיים סקאל, מתיו גולד, סולי סקאל, השקת מותג האופנה TOPMAN / צלם גוני רסקין

חיים סקאל, מתיו גולד וסולי סקאל

עוד הגיעו לברך: ג'קי בן-זקן היו"ר והבעלים של מנופים פיננסים המחזיקה בקניון ארנה, סולי סקאל יו"ר קבוצת סקאל, ערן תור מנכ"ל חברת אפל ועוד.

הקבלנים עוברים

ארגון הקבלנים והבונים בתל-אביב-יפו-בת-ים, ציין את המעבר לבית אשדר 2000 - וזאת לאחר 50 שנים שבהן פעל מבית הקבלן ברחוב מקווה ישראל בתל-אביב. לרגל האירוע הגיעו רבים מבכירי הענף לחגוג את האירוע ההיסטורי. רגע השיא של הערב נרשם עם הסרת הלוט מקיר ההנצחה החדש, עליו חקוקים שמותיהם של קבלני תל-אביב לדורותיהם.

מוטי כידור, אבנר לוי, ארגון הקבלנים והבונים בתל אביב יפו בת ים / צלם עופר עמרם
 מוטי כידור, אבנר לוי, ארגון הקבלנים והבונים בתל אביב יפו בת ים / צלם עופר עמרם

מוטי כידור ואבנר לוי

אירחו: יו"ר הארגון אבנר לוי והמנכ"ל אלי רוזנטל. הגיעו לחגוג את המעבר: איציק אמסלם, קובי רוגובין, ארנון פרידמן מנכ"ל אשדר, דליה שוסטר, אבי זיתוני מבעלי קבוצת זיתוני, שלומי חסון, מנכ"ל פריזט חסון ומוטי כידור, מנכ"ל התאחדות הקבלנים.

בלאט וכישרונות

כ-300 מצמרת קהילת העסקים בישראל נאספו אתמול לארוחת צהריים במסגרת אירוע האביב של MBF, הפורום העסקי של תנועת מכבי העולמית. הפעם גייס הפורום, המורכב מכ-500 אנשי עסקים צעירים מהארץ ומהעולם, את דויד בלאט, מאמן מכבי תל-אביב בכדורסל כדי לספר לקהל אנשי העסקים "איך הופכים חבורת כישרונות לנבחרת מנצחת". בלאט סיפר על הקשר בין השגיות בספורט והשגיות בעסקים, ואמר שכמו בעסקים, כך גם בספורט, הנחישות היא המוטיב המרכזי שמניע כל שחקן. בין אנשי העסקים שנהנו מההרצאה המעניינת, ארוחת הצהריים והמינגלינג האיכותי: אודי רקנאטי, יאיר המבורגר, אייל טיברגר מנכ"ל מכבי עולמי, יגאל כרמי, שמעון אלקבץ, עו"ד שמוליק זיסמן ועוד.

נטיעות של תקווה

רועי יצחקי, הבעלים והמנכ"ל של יקב טוליפ, חבר לבעלי מסעדת מסה, אביב משה ואיציק המל, ויחד נטעו השלושה עצי זית בכפר תקווה. הנטיעות נערכו השבוע, לציון תרומה שהרימו השלושה לשם נטיעת עצי זית רבים בכפר המיוחד.

רועי יצחקי, איציק המל, נטיעות בכפר תקוה / צלם יצחק יצחקי
 רועי יצחקי, איציק המל, נטיעות בכפר תקוה / צלם יצחק יצחקי

רועי יצחקי

כפר תקווה הינו כפר לאנשים עם מוגבלויות, הממוקם בקריית טבעון, וכמה מהשוהים בו גם מועסקים ביקב טוליפ.

הסטטוסים שלהם:

קובי אריאלי לאחר דממה ארוכה בפייסבוק מבשר לחבריו על הולדת ספרו החדש "רומן בכתובים", שבדיוק יצא לאור, ומשתף בתחושות מעורבות של התרגשות, לחץ וציפייה.

Motti Scherf מספר בעקבות הזכייה במכרז, שאחרי שבע שנים של עבודה עם מירס, היה יום ענק. הפרחים לאברשה.