אלביט מערכות בהסכם חדש בשוק המטוסים עם חברת אמבראר

חברת-הבת שבבעלות אלביט מערכות בברזיל, AEL, חתמה על הסכם לשיתוף-פעולה אסטרטגי עם הזרוע הביטחונית של אמבראר

אלביט מערכות הודיעה היום (ד') כי החברה-הבת שבבעלותה בברזיל, AEL, חתמה על הסכם לשיתוף-פעולה אסטרטגי עם הזרוע הביטחונית של יצרנית המטוסים הברזילאית, אמבראר, במהלך התערוכה הביטחונית "LAAD" המתקיימת כעת בריו דה ז'נרו.

ההסכם קורא לבחינה משותפת של שוק המטוסים ללא טייס וכולל הקמת חברה ברזילאית משותפת שתעסוק בתחום זה ואשר מרבית אחזקותיה יהיו בידי Embraer Defence and Security.

נשיא Embraer Defence and Security, לואיס קרלוס אגייאר, אמר: "מטוסים ללא טייס הפכו לעובדה בשטח והכרח חיוני במשימות הגנה ואבטחה. הסכם משותף זה יאפשר לחזק את יכולותיהן של שתי החברות בתחום ולהציע לממשלת ברזיל פתרונות מתקדמים, יעילים וחסכוניים".

אגייאר הוסיף: "מל"טים אלה הם רב-תכליתיים, שכן הם מציעים פתרונות נוספים של תצפית על מטרות אזרחיות כגון נמלים, חופים, שטחים חקלאיים, תנועת רכבים ועוד".

מנכ"ל ,AEL, שלמה ארז, מסר בעקבות הסכם שיתוף-פעולה, "הסכם שיתוף-הפעולה האסטרטגי עם אמבראר הינו אבן-דרך משמעותית עבור AEL, לקראת הגשמת מטרתנו לפתח יכולות מל"ט בברזיל. שיתוף-פעולה זה עם אמבראר יאפשר לנו למנף הזדמנויות עסקיות חדשות ויעשיר את יכולותיה של ברזיל בפיתוח ובייצור מל"טים ויציע טכנולוגיה מתקדמת ביותר, במטרה לענות על הדרישות והצרכים של מדינתנו".

ארז הוסיף: "ההסכם צופה בחינה משותפת של פעילות שיווק, פיתוח, ייצור, תמיכה והטמעת מערכות בתחום המל"טים ובתחום הסימולטורים וכן השבחת מערכות אוויוניקה, כמו כן צפויה השקעה מצד Embraer Defence and Security ב-AEL".