כאל יוצאת באסטרטגיה חדשה לכרטיסי דיינרס

במסגרת האסטרטגיה החדשה ימותג דיינרס מחדש ■ "מטרת המהלך - להגביר את המכובדות של הכרטיס בשוק הסליקה הישראלי"

כאל יוצאת באסטרטגיה חדשה לכרטיסי "דיינרס". מטרת המהלך - "להגדיל את מספר כרטיסי האשראי של דיינרס, ולהגביר את המכובדות של הכרטיס בשוק הסליקה הישראלי", אומרים בכאל. מנכ"ל כאל הוא ישראל דוד. דיינרס ישראל נמצאת בבעלות כאל (51%) ודור אלון (49%). "ניצור פלטפורמה אמיתית להפיכת דיינרס לכרטיס השני הראשון בארנק. המהלך יאפשר נגיעה בקהלים חדשים, ויעניק לדיינרס נוכחות איתנה בשוק האשראי הישראלי", אמר דוד.

דיינרס היא מותג האשראי החמישי בישראל (אחרי ויזה, מאסטרקארד, ישראכרט ואמריקן אקספרס) והחלש מכולם. בשנים האחרונות איבד דיינרס מכוחו, וירד בכמות הכרטיסים הפעילים ובהיקף השימוש בהם. בה בעת שענף כרטיסי האשראי צמח מ-2008 ב-15% בהיקף השימוש, וב-13% במספר הכרטיסים הפעילים, ירד מספר כרטיסי דיינרס ב-25% - מ-237 אלף ל-178 אלף. השימוש בכרטיסי דיינרס, שעמד ב-2008 על 5.6 מיליארד שקל, ירד ל-4.6 מיליארד שקל, קיטון של 17%. כתוצאה מכך ירד נתח השוק של דיינרס מ-3.5% ל-2.5%.

נתוני דיינרס
 נתוני דיינרס

המהלך של כאל - שאמור לשקם את דיינרס, לחזק את המותג ולהגדיל את נתח השוק שלו - נעשה בשיתוף עם דיינרס העולמית. לפני כמה שבועות אף ביקר ראג'יב קאדהה, יו"ר דיינרס העולמית, בישראל לשיחות עם ראשי כאל. במסגרת האסטרטגיה החדשה ימותג דיינרס מחדש. השקת המיתוג תתבצע בסוף אפריל, באירוע הפתיחה של פסטיבל הגורמה והאמנות ביפו.

נוסף על כך ייבנו 4 מועדוני לקוחות בפילוחים שונים: (1) מועדון High Miles, לאנשי עסקים ולמרבים לטוס. האטרקציה העיקרית בו תהיה יחס המרה של 300 שקל לנקודת טיסה באל על. (2) מועדון Fine and dine - הנחות במסעדות, בצימרים, גלריות ומוזיאונים. שני מועדונים לתכנים מעולם אורח החיים הבריא והגאדג'טים יושקו בעתיד הקרוב.