טלדור תקים מערכת ERP של SAP בעמיעד בכ-6 מ' ש'

המערכת של SAP תחליף בעמיעד ובארקל (מתחרתה של עמיעד שנרכשה לפני כשנה) מערכות מסוג Movex ו-MFG Pro

חברת טלדור זכתה במכרז להקמת מערכת ERP של SAP בחברת עמיעד מערכות סינון, במסגרת פרויקט בהיקף מתוכנן של כ-6 מיליון שקל.

במסגרת הפרויקט, אשר צפוי להתבצע בחודשים הקרובים, תקים טלדור מערכת ERP של SAP לניהול כל התהליכים הלוגיסטיים והפיננסיים בחברת עמיעד. המערכת של SAP תחליף בעמיעד ובארקל (מתחרתה של עמיעד שנרכשה לפני כשנה) מערכות מסוג Movex ו-MFG Pro, לאחר שגברה על הצעות עם מוצרים מתחרים של אורקל ואחרים. בהמשך הפרויקט תוקם תשתית ERP מלאה לכל חברות הבנות של עמיעד מערכות סינון ברחבי העולם.

אריק דיין, מנכ"ל עמיעד מערכות סינון, ציין כי "לאחר כשנה מתחילת המיזוג עם ארקל, אנו נחשבים בעולם כחברה מובילה בתחום הספקת סינון המים עם פריסה בינלאומית נרחבת, חיפשנו מערכת אמינה אשר תנהל ותייעל את התהליכים הלוגיסטיים והפיננסיים שלנו. לאחר בחינה מדוקדקת של כל החלופות בחרנו במערכת ה-ERP של SAP עם הניסיון הרב של חברת טלדור ביישום הפתרון על בסיס מתודולוגיית Best Practice. זאת, מתוך הבנה שבחירה זו תסייע בהמשך צמיחת עסקיה של עמיעד בארץ ובעולם ותניב לנו החזר מהיר על ההשקעה".

אריה רימיני מנכ"ל טלדור: "אנו מודים לעמיעד על בחירתה בטלדור כאינטגרטור למערכת ה-ERP החדשה שלה. טלדור הינה אינטגרטור מוביל ביישום SAP במתודולוגיות All in One ו-Best Practice ואנו שמחים על בחירתה של עמיעד להצטרף לעשרות לקוחות טלדור מרוצים בתחום ה-SAP. אנו משוכנעים כי המערכת החדשה תוטמע לשביעות רצונה של עמיעד ותסייע לה להאיץ את עסקיה בארץ ובעולם".