דנקנר משקיע בפנורמיק פאוור; תגייס 4.5 מיליון דולר

החברה מספקת מערכת המאפשרת לארגונים להפחית את הוצאות האנרגיה ■ לגיוס שותפות ישראל קלינטק וגריילוק פרטנרס ■ עם הגיוס עומד היקף המימון של החברה על 6 מיליון דולר

חברת פנורמיק פאוור, המפתחת פלטפורמה חדשה מבוססת ענן ושירות לניהול אנרגיה בזמן אמת, הודיעה היום (ה') כי הצליחה לגייס 4.5 מיליון דולר, בסבב השקעות בהובלת קרנות ההון סיכון ישראל קלינטק וגריילוק פרטנרס. גם חברת כלל אנרגיה, מקבוצת IDB בבעלותו של נוחי דנקנר, נמנית על המשקיעים. בחברה כבר השקיעו זה מכבר חברת קוואלקום, חברת החשמל לישראל וחברת אלכסנדר שניידר. עם השלמת הגיוס הנוכחי, מגיע סך המימון של החברה ל-6 מיליון דולר.

"ההשקעה תאפשר לנו להאיץ את מאמצי הפיתוח והייצור כדי לספק ללקוחותינו פיתרון זול לניטור בזמן אמת, אותו נוכל להרחיב לבניינים ומתחמים גדולים", אמר ד"ר דוד אלמגור, מייסד ומנכ"ל החברה.

מנהל הטכנולוגיה של החברה, עדי שמיר, הוסיף כי: "השירות מבוסס הענן שלנו מיישם טכניקות אנליזה וכריית מידע מתוכמות אשר מסוגלות לגלות בעיות, לזהות אי-יעילות ולאתר הזדמנויות לחיסכון באנרגיה וכסף". שמיר הצהיר: "הפלטפורמה שלנו תהפוך למהפיכה בדרך בה ארגונים מנטרים את צריכת האנרגיה שלהם".