צפו בווידיאו: סוני אריקסון X8 - טלפון בינוני ולא מספיק זול

ביקורת גאדג'טים: ה-X8 הוא טלפון חכם המבוסס על האנדרואיד של גוגל, והמיועד לרמת המחירים הבינונית כשקונים אותו בשוק הפתוח ■ בפועל, הביצועים בינוניים, והמחיר יקר

סוני אריקסון השיקה לאחרונה שלושה מכשירי סלולר המבוססים על מערכת ההפעלה של גוגל, האנדרואיד.

* מסך: ה-X8 הוא טלפון חכם המיועד לרמת המחירים הבינונית כשקונים אותו בשוק הפתוח. המסך בגודל 3 אינץ' מספק תוצאות בינוניות. אחת הבעיות היא חוסר נוחות קל בהקלדה על המקלדת הווירטואלית - התנועה לא מספיק מהירה. המסך קצת קטן.

* ממשק: מערכת ההפעלה פה היא אנדרואיד בגרסה 2.1, הכוללת ממשק גראפי הייחודי למכשירי סוני אריקסון. הממשק הזה כולל 4 אייקוני קיצור ליישומים בעמוד הבית וגם אפשרות להציב כל מיני ווידג'טים (מיני יישומים) בעמודי הבית, כמו גישה לעדכוני מזג האוויר או פייסבוק. מדובר בממשק פשוט, שיכול לעזור למשתמשים שנרתעים מטלפונים חכמים.

* חומרה: ל-X8 יש נפח אחסון קטן מאוד של 128 מגה והוא מגיע עם כרטיס זיכרון של 2 ג'יגה. ניתן להרחיב את כרטיס הזיכרון בנפח של עד 16 ג'יגה. מעבר לזה, יש כאן אינטרנט אלחוטי, GPS ומעבד קצת חלש של 600 מגה הרץ, שמשפיע לא תמיד לטובה על הביצועים של המכשיר. המצלמה כאן מגיעה עם חיישן 3 מגה פיקסל, ללא פלאש וללא פוקוס אוטומטי, מה שמקשה על צילום. התוצאה, תמונות באיכות בינונית מאוד.

* בשורה התחתונה: טלפון חכם בינוני במחיר לא זול.

* מחיר: בפלאפון 1,800 שקל (או 50 שקל ב-36 תשלומים), בדוכן סוני אריקסון בקניון איילון ברמת גן כ-1,400 שקל.

* ציון: 7.5