אחרי 70 שנה: מכבי שירותי בריאות נפרדת מהלוגו

קופת-החולים תיפרד מהלוגו של תנועת מכבי, אך אלמנט הכוכב יישאר ■ מנהל השיווק: "יש אוהדים שרופים של הפועל שלא הסכימו להצטרף לקופה בגלל ההשתייכות לתנועת מכבי"

מכבי שירותי בריאות, שחוגגת 70 שנה להיווסדה, נפרדת מהלוגו של תנועת מכבי שליווה אותה משנת 1941. לוגו תנועת מכבי המפורסם עם הכוכב נמחק כליל מהלוגו החדש של הקופה, אם כי אלמנט הכוכב מלווה גם את הלוגו החדש.

לדברי עופר משולם, מנהל השיווק של הקופה, "שינינו את הלוגו כדי להביא ערכים אחרים שהם יותר ערכים של קידמה ואת הערכים שהקופה רוצה לשדר. יש אוהדים שרופים של הפועל שלא הסכימו להצטרף לקופה בגלל ההשתייכות לתנועת מכבי".

מכבי גם עושה צעד אחד קדימה בפייסבוק עם הקמתו של פורום רופאים מומחים, אשר ייתן מענה לשאלות רפואיות 24 שעות ביממה ויקבל תלונות מהמבוטחים.

משולם מציין כי "החזון שלי הוא להגדיל את הנגישות של שירותי מכבי וגם להפוך את הארגון לשקוף. אני מניח שזה יזרז את הטיפול שלנו בפניות. המודעות לחשיפה בפייסבוק תיצור אוריינטציית שירות מוגברת בקרב נותני השירות. אני מאמין שזה ייצור מחויבות שתעלה את נאמנות המבוטחים לאורך זמן. זה יכול להיות גם אבן שואבת למבוטחים מקופות אחרות, אבל זו אינה המטרה המרכזית".