"פקק ג'סטין ביבר": המשטרה מזהירה מפקקי תנועה כבדים

בת"א מתקיימים היום הופעה של כוכב הפופ, כנס של הליכוד ועוד אירועים ■ המשטרה מבקשת מהנהגים שלא להגיע לאזורים המועדים לפורענות

אם התכוונתם להגיע הערב (ה') לתל אביב, כדאי שתשקלו זאת בכובד ראש. במשטרה מזהירים כי בצפון העיר ובמרכזה צפויים עומסי תנועה כבדים, עקב הופעתו של ג'סטין ביבר, אירוע המכירות של ארגון "חבר" וכנס של הליכוד.

לכל זה מצטרפת מחאת הנכים והמפגינים נגד התייקרות מחירי הדלק, שינסו לחסום את מחלף קפלן שמול מרכז עזריאלי. כל האירועים מתוכננים ל-18:00. אחד ממארגני ההפגנה במחלף קפלן, מגן דהרי: "נחסום את הכביש במחאה על יוקר המחייה וכדי להדגיש את זכותו של האזרח לחיות בכבוד. מאות אנשים יצטרפו אלינו".

האזורים המועדים לפורענות, לפי המשטרה, הם סביבות שדרות רוקח, רחוב שטרית וסביבות פארק הירקון - שם תיערך הופעתו של כוכב הפופ וסמוך לה יתקיים כנס הליכוד.

לאותם אזורים ולסביבות מרכז עזריאלי, לפי המשטרה, "מתבקש הציבור הרחב שאינו אמור לפקוד את האירועים להימנע מלהגיע לדרכים והרחובות שבהם צפוי עומס. כמו כן, מתבקש הציבור לגלות סבלנות ולהישמע להוראות שוטרי התנועה במקום".

המשטרה ערוכה על פי הצורך לסגור את צירי התנועה הבאים: נתיבי איילון ביציאה לרוחק מדרום - התנועה תופנה למחלף קק"ל; דרך נמיר תיסגר ולא תתאפשר תנועה למזרח. צומת הרחובות שטרית רוקח ייסגר והתנועה תופנה לדרכים חלופיות.

גם בסיום האירועים צפויים עומסי תנועה והמשטרה ערוכה על פי הצורך החל משעה 21:30 לחסום לתנועה את שדרות רוקח לכיוון מזרח - התנועה תופנה לנתיבי איילון; דרך נמיר וקק"ל. כמו כן, רחוב רוקח ייסגר לתנועה למערב והתנועה תופנה לבני אפרים ומשם לנתיבי איילון.